Nieuwe uitzetting Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 7
|
Sinds ik een voerboot heb vang ik geweldig. Teller staat vanaf eind maart nu op 86 prachtige polderkarpers uit de Urkervaart, Lagevaart en zuigerplas. Vandaag 6 stuks. Wel veel (12) lossers. Oorzaak waarschijnlijk weerhaakloze haak. Nagenoeg allemaal op tijgernoten met duivenvoer. tot en met juni ging het erg goed, de laatste weken wat minder. Maar inmiddels staat de teller op 135 (4 augustus) Omdat ik alleen in polderkanalen vis nooit echt een zware, maar eindelijk mijn pr gezet op 30 pond schub. Gebruik inmiddels haken met een microbarb , bevalt goed. Bewerkt door de gebruiker donderdag 4 augustus 2011 14:41:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
waarom gebruik je dan geen weerhaak?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
86 vissen , Dan ben je goed bezig Gr Ger
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Bekijkt berichten in topic: 633
|
zo 86.. geen misselijk aantal!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik heb er pas 23 |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Bekijkt berichten in topic: 633
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
zo mister stargate en ook vismaat van wouter of niet 86 vissen urkervaart zaten er nog mooie vissen tussen of allemaal net 20 pond en eronder is een mooi aantal succes ermee
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
je kan ook echt hard knallen op de lage vaart. sommige dagen zit je in een waar karper walhalla. helaas wel allemaal klein spul bijna.
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:waarom gebruik je dan geen weerhaak?? dat ga ik nu ook weer doen dus.........
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-6-2010(UTC) Berichten: 39
|
stargate1 schreef:Lodewijk schreef:waarom gebruik je dan geen weerhaak?? dat ga ik nu ook weer doen dus......... Maar wat was in eerste instantie je idee om een weerhakloze haak te gebruiken?
|
|
|
|
|
Bern schreef:stargate1 schreef:Lodewijk schreef:waarom gebruik je dan geen weerhaak?? dat ga ik nu ook weer doen dus......... Maar wat was in eerste instantie je idee om een weerhakloze haak te gebruiken? gemakkelijker om de vis te onthaken en beter voor de vis (bek), echter dit zou inmiddels een discussiepunt zijn omdat de haak gemakkelijk zou insnijden en bewegen in de bek doordat hij niet stevig vast zit.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-5-2011(UTC) Berichten: 35
|
stargate1 schreef:Bern schreef:stargate1 schreef:Lodewijk schreef:waarom gebruik je dan geen weerhaak?? dat ga ik nu ook weer doen dus......... Maar wat was in eerste instantie je idee om een weerhakloze haak te gebruiken? gemakkelijker om de vis te onthaken en beter voor de vis (bek), echter dit zou inmiddels een discussiepunt zijn omdat de haak gemakkelijk zou insnijden en bewegen in de bek doordat hij niet stevig vast zit. Weerhaak is denk ik wel beter vismaat)
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ieder zijn keuze of hij met weerhaak vist of niet eh heb zelf ook een tijd met weerhaakloze haken gevist, vond het een stuk gemakkelijk om te onthaken! en je dril word ook spannender omdat er altijd kans is dat de haak los schiet! maar na een tijd sloeg ik gewoon te veel vis mis! so.. back to base for me! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
stargate,
als je graag met een weerhaakloze haak wilt vissen kun je ook een weerhaak platknijpen of een microbarb gebruiken.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 6-2-2014(UTC) Berichten: 2 Locatie: emmeloord Bedankjes: 1 keer
|
waar zit je dan ongeveer aan de ukrvaart te vissen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Haha heb je een stekkie nodig? |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
ik ruik een stekkenpezer... |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 6-2-2014(UTC) Berichten: 2 Locatie: emmeloord Bedankjes: 1 keer
|
nou ik ben net in emmeloord komen wonen, ik wou gewoon wat leuke stek vinden
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 32 Locatie: Antwerpen Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eerst geschreven door: tim_tigers ik ruik een stekkenpezer... |
|
Jerry Van Opstal is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.