20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Haaa voel me super .. KV Mechelen staat 2-0 voor op KSC Lokeren OV Haaa, maar tonen wat Peter Maes(ex-trainer) hij heeft achtergelaten.! |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
|
Hhaaa GEWONNEEEEE |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ajax-twente is een aanfluiting. Twente gaat wederom met de prijzen er van door!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
stefan everts schreef:voel me zwaar relaxed!!! vanaf vandaag 3 weken vakantie en volgende week lekker een week na villedon lekker vakantie vieren en kijken of we een dikke villedon big kunnen vangen Heb je ook zo'n stoere "Suck my balls" trui??? Komen van villedon als k het goed heb.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
haha nee nog nooit van gehoord zelfs...
ben ook nog nooit aan villedon geweest maar ga gewoon voor de vakantie en die vissen komen wel!! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
Heel kut :'( Sorry voor het taalgebruik maar vind geen andere woorden :'( |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hier kan het ook beter, weken prachtig mooi weer geweest, nu is het bouwvak vakantie en kijk naar buiten..............Ben al druk op zoek naar een last minute strant vakantie............daar word je dan wel weer vrolijk van!!!! |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Number_One schreef:Heel kut :'( Sorry voor het taalgebruik maar vind geen andere woorden :'( Waarom Number one?
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Number_One schreef:Heel kut :'( Sorry voor het taalgebruik maar vind geen andere woorden :'( Waarom Number one? Omdat alles zoo slecht gaat de laatste tijd. Alles, maar ook dan alles gaat verkeerd. Net gehoord dar men pa hiv+ is met alle gevolgen van dien. Van men moeder heb ik niets, men vader is ten dode opgeschreven dus jeeujtje. Verder gaat het ook niet al te super. Dusjaa |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zoww Chiara... Wat ontzettend naar voor je. Veel sterkte met de situatie! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 3 augustus 2010 15:38:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Ja idd.. Dankje Erwin. Der is nog zoveel hoor, maar dat ga 'k hier nu niet tentoonstellen op het forum Keep on smiling.. |
|
|
|
|
Ik heb mijn nieuwe iphone 4 binnen!!bliss
|
|
|
|
|
Zoooo Erwin,jij bent 1 van de gelukkige die hem vrij snel binnen heeft denk ik! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
En wat is ie gaaf!Nu wordt carpeelingen aan de waterkant nog gemakkelijker!
|
|
|
|
|
whahahahaha relaxed Ik ga zo 1 van mn honden ophalen.. Is geopereerd,anaalklieren zijn weggehaald. We zaten elke week wel een keer bij de dierenarts.. Als het goed is nu niet meer. Dit is mn prinsesje Bibi. En dit is Koning Gijs,die zit nu te wachten tot zn liefje thuis komt haha! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Zo ligt hij er ook echt bij ja. Haha, leuk plaatje hoor
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Moet die toch beter kijken hij lig achter der.. |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
zijn foto's die eerder gemaakt zijn ja.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
mooi vroeg op, alvast maar even wat onderlijntjes in elkaar frutselen voor een korte sessie morgen. Even wat systeempjes testen op een makkelijk watertje. T wordt de chod en gewone helimontage, allebei kopschudt proof, maar dus zonder alteveel weerstand van het lood. Ben benieuwd of dat goed prikt.(drillen)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
zo vissen!!!!! |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.