CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Je grootste mis(aan)koop ooit en waarom?
5 ponder Lid sinds: 1-9-2013(UTC) Berichten: 31
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Ooit een set van 3 x CJW KM3. Dacht dat het hengels waren met snelle toppen. Niet dus. Met 1 hengel een uurtje geworpen en daarna de set verkocht met een "beetje" verlies. Voor het juiste gebruik gewoon fantastische hengels, paste destijds niet bij m'n visserij. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
Eerst geschreven door: dreamcatcher 4 Boten van Bosveld modelbouw manmanman wat een ellende met die boten zeg zowel dreamcatcher al powercathcer Krijg er nog pijn me buik van Al met al heeft het me veel geld gekost. idd me
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
Eerst geschreven door: Patrick Eckhart Shimano Technium lijn 0.35 De grootste bagger die ik ooit op mijn molens gehad heb: bij het minste geringste lijnbreuk.... Zal wel slechte klos geweest zijn, maar vertrouwen was totaal weg. hmm ik heb die ook eens gehad maar was toch aardig sterk.. misschien indd slechte klos
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: Bram92 Fox stratos 10000 molens. Net een blondine, Mooi van de buitenkant, maar als je der leert kennen gaat alles kapot. Jij slaat echt de spijker op zijn kop. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Je grootste mis(aan)koop ooit en waarom?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.