15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Goeie middag, Weet er mss iemand van jullie Waar of op welke site ik nog de witte tijgers kan kopen? Kocht ze normaal altijd op avk . Ma die hebben ze niet meer In hun assortiment. Liefst ook per 20/25 kg niet per kg. Alvast bedankt
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Die kan je niet zomaar kopen, ze zijn beschermd ! |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
zitten daar ook een andere smaak en/of geur aan dan normale tijgernoten?
met vriendelijke groet Tycho Leushuis |
CarpRespect! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 91
Bedankjes: 4 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Eerst geschreven door: Peter D Die kan je niet zomaar kopen, ze zijn beschermd ! d d
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Eerst geschreven door: Nicky Kocht ze normaal altijd op avk . Ma die hebben ze niet meer in hun assortiment. AVK verkoopt ze nog steeds hoor: http://www.aasvoorkarper...iew&product_id=29897Lijkt me dat 25kg ook gewoon verkocht wordt op aanvraag.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
bedankt voor de tip, ook voor mij!
met vriendelijke groet Tycho Leushuis |
CarpRespect! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ja heb ondertussen al bij Jordy Leenaerts gebeld en het is Al in orde. Binne 2'weken komen de verse binnen! Toch bedankt. Witte noten zijn goed te kleuren en smaken + ze hebben een Mindere kooktijd. Groeten
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Nicky Ja heb ondertussen al bij Jordy Leenaerts gebeld en het is Al in orde. Binne 2'weken komen de verse binnen! Toch bedankt. Witte noten zijn goed te kleuren en smaken + ze hebben een Mindere kooktijd. Groeten Oke, bedankt voor de tip, ik ga er duidelijk over nadenken om deze ook te kopen. met vriendelijke groet Tycho Leushuis |
CarpRespect! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.