Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-9-2013(UTC) Berichten: 8
|
Hee, wie wil mij leren karper vissen en mij op sleeptouw nemen,Mijn bezittingen zijn 3 karperstokken (3 lbs) met molens en een paar biepers, voor de rest ben ik nog minder dan een noob...Thnx E.T
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
|
FisherDaniel schreef:Welke provincie? Heb ik zojuist gedaan, kmoet zeggen top!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Zoek eens op youtube naar ''karpervissen met Piet Vogel''. Dat zijn erg leerzame filmpjes. Ook de filmpjes van karpers onderwater kun je erg veel van opsteken. |
Iedereen heeft recht op mijn mening |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-9-2013(UTC) Berichten: 34 Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
van waar ben je afkomstig als het ni te ver is wil ik je gerust mee op sleeptouw nemen groetjes |
karpers in 2014 12stuks |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: FisherDaniel Welke provincie? Srr dat het eventjes duurde, maar de tijd vliegt zo snel ik in word traag...Ik woon in Eeklo, maar voor een dagje fun wil ik mij gerust verplaatsen.. grtn E.T.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: billy703 van waar ben je afkomstig als het ni te ver is wil ik je gerust mee op sleeptouw nemen groetjes Srr hoor, maar zoals ik daar juist vertelde, de tijd vliegt en ik word traag...Eeklo, maar voor een dagje fun wil ik mij graag verplaatsen. Wat zou ik gelukkig zijn om eens de kracht te voelen van een karper van 5kg
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Als je een beetje tips en trics wilt zien, verwijs ik je graag eens naar de homepage van de site. Aan de linkerkant in het keuze menu staan allerlei zaken als: technieken, systemen, rigs, verhalen. Aan de hand hiervan kan je al een hele hoop opsteken. Succes met het leren van karpervissen. Mocht je specifieke vragen hebben, schroom ze vooral niet te stellen op het forum. Iedereen hier is bereid je van een goed antwoord te voorzien. b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 91
Bedankjes: 4 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Eerst geschreven door: oldbiker Hee, wie wil mij leren karper vissen en mij op sleeptouw nemen,Mijn bezittingen zijn 3 karperstokken (3 lbs) met molens en een paar biepers, voor de rest ben ik nog minder dan een noob...Thnx E.T Moet je ff vragen aan Denko, die woont in Appelboom dat is vlak bij Eeklo.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
waar in Eeklo ? met en staads kaart ?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
waar ligt Eeklo, en hoever wil jij je verplaatsen? zelf woon ik in Flevoland, en als jij je zover wil verplaatsen wil ik je best wel een keer meenemen en kan ik je misschien wat dingetjes leren.
met vriendelijke groet Tycho Leushuis |
CarpRespect! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Eeklo ligt in België tycho had je ook ff kunnen googlen he. Wat denk je tycho ik ga ff lekker overal op reageren? |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
Eerst geschreven door: ronald308 Eeklo ligt in België tycho had je ook ff kunnen googlen he. Wat denk je tycho ik ga ff lekker overal op reageren? ik ben nieuw hier, maar is het verboden om overal op te reageren, ik probeer mensen te helpen, en wil zelf ook wat leren met vriendelijke groet Tycho Leushuis |
CarpRespect! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Neuh tis helemaal niet verboden om overal op te reageren he, maar je kunt het ook overdrijven. Je wilt wat leren prima dr is hier zat info te vinden. Tip van mij koop een goed boek De Dunne Lijn bijvoorbeeld staat barstensvol informatie |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 21-2-2014(UTC) Berichten: 29 Locatie: Hendrik Ido Ambacht Bedankjes: 5 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Eerst geschreven door: ronald308 ........... Tip van mij koop een goed boek De Dunne Lijn bijvoorbeeld staat barstensvol informatie Mee eens. Een van de beste boeken ooit geschreven als het je mij vraagt. |
Ooit.....dat is wat we allemaal denken |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
als je een echte beginner bent kijk is naar vissen doe je zo karpervissen deel 1,2en 3. verder ik woon in belgie balen is een heel eind en ben zeker niet de beste je kunt komen als je wilt .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.