logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Mista K  
#1 Gepost : dinsdag 21 januari 2014 17:38:32(UTC)
Mista K

Nieuwe uitzetting

België

Hey karpervrienden!! Heb een groot probleem en begrijp er niets van. Mijn purple delkim geeft bij het aanzetten een volle run aan en blijft gewoon gaan. Heb al eens een keertje gehad dat hij dit doet maar was bij zware regenval, storm enz zodat hij trillinge herkende en dus bieps gaf, nu doet hij dit continue. Iemand die hier ervaring mee heeft??

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 21 januari 2014 17:39:20(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
thimon  
#2 Gepost : dinsdag 21 januari 2014 17:47:47(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Eerst geschreven door: Mista K Ga naar gequote bericht
Hey karpervrienden!! Heb een groot probleem en begrijp er niets van. Mijn purple delkim geeft bij het aanzetten een volle run aan en blijft gewoon gaan. Heb al eens een keertje gehad dat hij dit doet maar was bij zware regenval, storm enz zodat hij trillinge herkende en dus bieps gaf, nu doet hij dit continue. Iemand die hier ervaring mee heeft??

Ik vermoed dat je problemen hebt met je tril sensor.

Het geen wat je kunt doen is denk ik even naar de dichtstbijzijnde hengelsport zaak gaan. Daar lever je de delkim even in en laat je hem opsturen naar Korda. Die zal hem dan repareren / nakijken. Scheelt dat je levenslange garantie hebt, dus kost je niets. Blij

Blijb

Doorzetten wordt beloond!
thanks thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Jermainescheenstra op 1-2-2014(UTC)
mike.l  
#3 Gepost : dinsdag 21 januari 2014 18:54:55(UTC)
mike.l

15 ponder

Je kan het even proberen : maak je batterijklepje open en haal je batterij eruit. Laat de Delkim een nachtje zonder batterij-klepje ONDERSTE-BOVEN drogen op een warm plekje.
Grote kans dat hij het daarna weer goed doet.
Als dat zo is weet je dat er ergens een lekkage/vocht probleem hebt, dan kan je hem altijd nog opsturen.
Succes.
Ron van Houtum  
#4 Gepost : dinsdag 21 januari 2014 21:58:53(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
oxidatie/corrosie probleem op je printplaat.
Had een maat van mij ook
is toen verholpen door delkim maar naar een tijdje weer problemen.
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
leen  
#5 Gepost : dinsdag 21 januari 2014 23:36:10(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Eerst geschreven door: mike.l Ga naar gequote bericht
Je kan het even proberen : maak je batterijklepje open en haal je batterij eruit. Laat de Delkim een nachtje zonder batterij-klepje ONDERSTE-BOVEN drogen op een warm plekje.
Grote kans dat hij het daarna weer goed doet.
Als dat zo is weet je dat er ergens een lekkage/vocht probleem hebt, dan kan je hem altijd nog opsturen.
Succes.

Extra tip : NOOIT op de verwarming leggen! (zie ook de handleiding). Gaat wellicht "lekker snel", maar je delkim gaat dan ook waarschijnlijk lekker snel naar de kl...

team nootdorp  
#6 Gepost : woensdag 22 januari 2014 08:46:34(UTC)
team nootdorp

35 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
het het een keer gehad, me delkim bleef piepen als hij heel nat werd.
dus dan regende het en dan kreeg ik 1 piepje en dan leek het een run en bleef hij gaan.
ben naar de winkel gegaan en hij is naar delkim gestuurd, gelukkig kreeg ik een nieuwe. helaas duurde dit wel een maand

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
Frank Avezaat  
#7 Gepost : vrijdag 24 januari 2014 07:00:33(UTC)
Frank Avezaat

CarpFeeling Crew

Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Als de delkim van binnenuit te vochtig is zou je hem wellicbt ook in een bak rijst kunnen leggen. Dit neemt het vocht goed op en heeft niet de nadelen van de hitte van een verwarming.
thanks Frank Avezaat is 1x bedankt voor deze nuttige post.
leen op 24-1-2014(UTC)
whitey  
#8 Gepost : vrijdag 24 januari 2014 07:07:25(UTC)
whitey

45 ponder

Man
België

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Lekker, rijst met "delkip" Blij
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Ron van Houtum  
#9 Gepost : vrijdag 24 januari 2014 15:50:21(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Eerst geschreven door: Frank Avezaat Ga naar gequote bericht
Als de delkim van binnenuit te vochtig is zou je hem wellicbt ook in een bak rijst kunnen leggen. Dit neemt het vocht goed op en heeft niet de nadelen van de hitte van een verwarming.

das een goeie Frank

Maar is toch van de zotte voor dat geld
Nu zie je dat delkim niet meer is wat het was

Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Frank Avezaat  
#10 Gepost : vrijdag 24 januari 2014 17:51:55(UTC)
Frank Avezaat

CarpFeeling Crew

Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Kan ook verschillen natuurlijk. Ik gebruik mijn huidige set nu sinds 2007 zonder problemen. En ze worden in weer en wind gebruikt Knipoog
thanks Frank Avezaat is 1x bedankt voor deze nuttige post.
thimon op 24-1-2014(UTC)
whitey  
#11 Gepost : vrijdag 24 januari 2014 18:37:07(UTC)
whitey

45 ponder

Man
België

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)

Aha Frank de reporter!

http://www.hln.be/hln/nl...s-Zo-los-je-het-op.dhtml

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
leen  
#12 Gepost : vrijdag 24 januari 2014 21:01:32(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)

Helemaal goed. Zo heb ik vorig jaar de mobiel van mijn zoon kunnen reanimeren die al een halfuur in het water lag. Maar veracht niet dat dat heel veel sneller gaat (niet geschikt voor haastklussen). Ook hierbij is geduld de beste vriend.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 24 januari 2014 21:02:04(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Ron van Houtum  
#13 Gepost : vrijdag 24 januari 2014 21:14:09(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Kan ook verschillen natuurlijk. Ik gebruik mijn huidige set nu sinds 2007 zonder problemen. En ze worden in weer en wind gebruikt Knipoog

dat zou goed kunnen ik doelde ook op model van 2011 tot nu

bij sommige sluit het batterij vak niet zo strak zodat er snel een opening tussen komt met bv de hardcase verwijderen en opzetten.
daar krijg je condensvorming wat doortrekt naar de print en dat gaat oxideren

stev-o 84  
#14 Gepost : maandag 27 januari 2014 19:10:17(UTC)
stev-o 84

Nieuwe uitzetting

België

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
wat je ook doet open hem niet!, want dan vervalt jouw garantie
Bennie  
#15 Gepost : dinsdag 28 januari 2014 16:13:24(UTC)
Bennie

15 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Delkim is dikke kut! hoor er alleen maar slechte verhalen over tegenwoordig dat ze niet 100% waterdicht zijnNiet eens schande voor dat geld!!! heb in het verleden ook delkim gehad een week in frankrijk gezeten met regen terug thuis aangekomen begonnen ze ook rare geluiden te maken
daarna meteen verkocht en terug gegaan op fox, veel beter vriend van me is zo gek geweest en heeft ze een nacht in een bak met water gelegd dag erna niks aan de hand deden het nog perfectBreede lachd ik zou als ik jou was snel er mee terug gaan en je geld terug vragen.
luuk  
#16 Gepost : dinsdag 28 januari 2014 17:11:09(UTC)
luuk

15 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Eerst geschreven door: Bennie Ga naar gequote bericht
Delkim is dikke kut! hoor er alleen maar slechte verhalen over tegenwoordig dat ze niet 100% waterdicht zijnNiet eens schande voor dat geld!!! heb in het verleden ook delkim gehad een week in frankrijk gezeten met regen terug thuis aangekomen begonnen ze ook rare geluiden te maken
daarna meteen verkocht en terug gegaan op fox, veel beter vriend van me is zo gek geweest en heeft ze een nacht in een bak met water gelegd dag erna niks aan de hand deden het nog perfectBreede lachd ik zou als ik jou was snel er mee terug gaan en je geld terug vragen.

Nou daar gaan we weer delkim tegen fox.
one life live it
Hennie Bodde  
#17 Gepost : dinsdag 28 januari 2014 19:50:54(UTC)
Hennie Bodde

20 ponder

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Ik ben dan weer pro Delkim, nog nooit problemen gehad met mijn txi uit 2003 ergens volgens mij. Staan soms weken in de regen en nooit storing of wat dan ook. Daarintegen ken ik weer verhalen over Fox........vismaat van me had grote problemen met zijn set, 1 nacht een nieuw 9 volt blokje leeg, nog geen 5 meter ontvangst met de sounderbox of je moest hem ergens boven in de boom hangen. Dus zoals Luuk al aangaf, het is een eindeloze discussie tussen tevreden en ontevreden gebruikers van foxen en delkims. Denk dat in deze een eigen ervaring je belangrijkste zou moeten zijn en gewoon aanschaffen of gebruiken waar je eigen voorkeur naar uit gaat.Ieder merk heeft nu eenmaal zijn maandag ochtend setje......

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 28 januari 2014 19:53:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Helemaal zelf bedacht.........

thanks Hennie Bodde is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
Frank Avezaat op 28-1-2014(UTC), marcel 56 op 1-2-2014(UTC)
Ron van Houtum  
#18 Gepost : woensdag 29 januari 2014 17:18:10(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Het is niet Fox tegen delkim in dit topic

Maar Frank heeft een set uit 2007 en hennie uit 2003.
Die hebben helemaal geen problemen.
Het gaat gewoon om die nieuwere series zoals ik al zei.
Het waterdichtheid is gewoon slechter dan vroeger
Jorden  
#19 Gepost : woensdag 29 januari 2014 20:46:37(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Delkim OF Fox, hebt blijft maar wat zwaar overpricete, goedkope Chinese makelij! Wij vissers zijn gewoon zo idioot om 500 uit te geven aan dingen die gemaakt worden voor om en bij 40 euro Knipoog
Me...myself...and my rods!
hekhuis010  
#20 Gepost : donderdag 30 januari 2014 21:05:31(UTC)
hekhuis010

5 ponder

Man
Nederland

Eerst geschreven door: thimon Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: Mista K Ga naar gequote bericht

Ik vermoed dat je problemen hebt met je tril sensor.

Het geen wat je kunt doen is denk ik even naar de dichtstbijzijnde hengelsport zaak gaan. Daar lever je de delkim even in en laat je hem opsturen naar Korda. Die zal hem dan repareren / nakijken. Scheelt dat je levenslange garantie hebt, dus kost je niets. Blij

Blijb

Thimon, op een delkim zit toch maar 2 jaar garantie i.p.v levenslang?

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (7)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.