CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
opruiming karper materiaal
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Omdat ik eens even flink de schop door mijn spullen heb gehaald kwam ik nog aardig wat spullen tegen die ik niet meer gebruik. Hopelijk zijn er karpervissers die ik er een plezier mee kan doen voor een zacht prijsje. Anders staat het ook maar te staan... en dat vind ik zonde! Het gaat om de volgende dingen: - JRC contact medium carryal ( 1x gebruikt en bijna gloednieuw ) - X2 koeltas - readymade boilies en pop ups - stoel van Fox. ( type supa recliner ) - 3 kilo boiliemix van dynamite ( the source ) gloednieuw in originele verpakking!! voor foto's of specifieke info.. even een mailtje naar [email protected] b Bewerkt door de gebruiker zaterdag 18 januari 2014 16:48:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Wat zou je voor het waadpak willen hebben, en welke schoenmaat heeft het? Ik zou er wel belang bij hebben. Mvg; Jordy Paauw Bewerkt door de gebruiker zaterdag 18 januari 2014 15:58:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Jordy het spijt me. Ik heb het waadpak vanmiddag verkocht. Ik ga het aanpassen in het topic. Bedankt voor je interesse. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ai, jammer. Dan heeft die er weer plezier van!
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
Jordy Paauw is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
opruiming karper materiaal
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.