10 ponder Lid sinds: 7-1-2013(UTC) Berichten: 74
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
hey heeft iemand ervaring ivm de betrouwbarheid van de skarp s60 voerboot. kan er eentje 2de hands kopen met rf15 dieptemeter opgebouwd. wil wel weten of er mensen problemen hebben met deze boot of het een kwalitatief goed bootje is?
alvast bedankt
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik heb enkele maanden geleden bij Raven dergelijke boot, de nieuwe uitvoering met de korte antennes nieuw gekocht voor 399 in promo, heb die nog maar 1 x gebruikt, maar toch een hele verbetering tegenover mijn vorige Jabo II voerboot, de skarp is heel stil, draait betrekkelijk kort en vaart behoorlijk snel, doch voor mezelf is het toch efkes wennen met de afstandsbediening. ik heb er geen dieptemeter in/op, geld was/is op...., dus als je me wil bedanken, dan weet je waarmee Bewerkt door de gebruiker maandag 13 januari 2014 15:01:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik heb ook de nieuwe uitvoering, die heb ik nu een seizoen gebruikt en ik heb eigenlijk geen slecht woord te melden. Accu's gaan best een tijd mee en je hebt een accu indicator, 2 of 1 voerbakken, bereik is top, vaart redelijk snel, mogelijkheid 2 voerbakken, korte antennes, accu's zijn nu makkelijk verwisselbaar zonder schroevendraair en hij maakt een hele stevige indruk. De vorige versie heb ik ook gehad, die kreeg ik als leenboot omdat de nieuwe later geleverd is maar dat was rommel hij viel heel vaak uit, soms gingen bakken niet open. Afstandsbediening reageerde vaak niet. moest zelfs gaan zwemmen om hem op te halen want hij draaide alleen nog hele korte bochtjes. De nieuwe versie is het zeker waard maar de oude versie zou ik zeker niet kopen. let daar dus even op. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik heb de oude versie nu denk ik voor het 4de jaar. En ik moet zeggen..... Nog nooit problemen mee gehad. Nederland/Frankrijk klein/groot water zomer/winter. Bootje gaat overal mee en doet wat ie moet doen.
Even klepje opendraaien tijdens het opladen voor ventilatie klepje er weer op en gaan met die banaan. |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.