Hey luitjes,
Ondanks een poging tot het weer oppakken van de karpervisserij moet ik concluderen dat ik gewoon teveel hobbys en te weinig tijd heb.
Vorig jaar in totaal wel 3 hele dagen aan de waterkant doorgebracht dus ergens gaat het niet goed
Hierdoor heb ik besloten te stoppen met vissen.
De complete karperset is grotendeels al jarenlang in mijn bezit, zoals de stretcher, foudraal, de Sportex en de baitrunners. Overig materiaal is recenter aangeschaft zoals de Speedmaster, de Delkims en de RVS-steunen. De spullen zijn in goede tot zeer goede staat omdat ik echt bedroevend weinig vis, het geheel heeft soms zelfs jaren roerloos netjes opgeborgen op zolder doorgebracht.
De set bestaat uit de volgende onderdelen:
*NASH foudraal
*Fox Ultra 3leg stretcher met modderpoten
*Sportex Black Arrow 3.60/TC 40-80 gram
*Shimano Speedmaster 3.60/TC 2.5lb
*Schepnet
*RVS steunen (losse setup)
*2 stuks Shimano Baitrunner Aero 4010
*2 stuks Delkim Plus (beide witte led, gloednieuw)
*s stuks FOX euro swingers
*2 stuks Knuckleheads +sounderbox (1 heeft nukken, vandaar de nieuwe Delkims)
*2 buzzerbars incl backrests
*3 (assortiments)dozen met een hele zwik gebruiksmateriaal, lood, onderlijnen, haken, PVA, (Korda, FOX) etc.
*NATO camou slaapzak incl binnenhoes en Goretex-hoes
*Stofhoezen hengels en karperbewaarzak
*Overgebleven pakketje met Mais, tijgernoten, maïsmeel etc.
Ik zou graag zien dat mijn setje een nieuw baasje krijgt om die stokken nog eens fatsoenlijk kromgetrokken te laten worden na een dikke run.
Een afspraak om eens geheel vrijblijvend te komen kijken naar de spullen is geen probleem, de koffie staat klaar, centraal in het land in Nijkerk, nabij Amersfoort (Hilversum behoort ook tot de mogelijkheden, of dat ik langskom in een uitzonderlijk geval).
Voor vragen ben ik te bereiken via PB of email (
[email protected]).
Vraagprijs: 425 euro.
Bewerkt door de gebruiker zaterdag 4 januari 2014 08:00:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven