50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Lekker he pensioen top kerel |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-10-2013(UTC) Berichten: 38
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hij gaat lekker Sjaak! Net nog een karper gevangen op mais. Koud was het niet met 9 graden maar wat een storm en regen! Op een gegeven moment werd ik even staande geblazen en mijn net had ik gelukkig nog net onder controle. De wind sloeg fel op een steiger waar ik vorige week ook al de spiegel ving. Nu was het weer een spiegel met een slome wegtrekker. Hier de zelfde karper op de mat Fijne dagen allemaal en voor wie het nog niet had gezien: Compilatie 2013 PendingenBewerkt door de gebruiker dinsdag 24 december 2013 12:40:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 91
Bedankjes: 4 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Mooie spiegel man, ik ben er ff klaar mee met dit klote weer, succes verder
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Gaaf om te zien dat er nog steeds mensen leuk vis vangen! Ga zo door!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Afgelopen zondag weer wat kunnen vangen tussen de buien door Bewerkt door de gebruiker woensdag 25 december 2013 13:20:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
schapermichael schreef:Hij gaat lekker Sjaak! Net nog een karper gevangen op mais. Koud was het niet met 9 graden maar wat een storm en regen! Op een gegeven moment werd ik even staande geblazen en mijn net had ik gelukkig nog net onder controle. De wind sloeg fel op een steiger waar ik vorige week ook al de spiegel ving. Nu was het weer een spiegel met een slome wegtrekker. Fijne dagen allemaal en voor wie het nog niet had gezien: Compilatie 2013 Pendingen Mooie vis. 'K zou 'm "de kapper" noemen, want het lijkt wel of tie zijn staartvin bij de kapper bij heeft laten punten, zou strak ziet tie eruit.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-10-2013(UTC) Berichten: 38
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Goed idee Leen. Bij deze is de vis omgedoopt |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-12-2013(UTC) Berichten: 19
Bedankjes: 3 keer Is 6 keer bedankt in 4 post(s)
|
Laat die Sjaak maar schuiven in december! Lekker bezig Sjaak! En gefeliciteerd met je topvis van die plas Bewerkt door de gebruiker maandag 30 december 2013 06:31:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie vissen mannen, de winter heeft nog geen overmacht momenteel. Januari gewoon doorvissen |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.