logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jan W  
#21 Gepost : vrijdag 14 juni 2013 16:18:26(UTC)
Jan W

Nieuwe uitzetting

Erwin Krijgsman schreef:
Probleempje bij dit lood is echter dat wanneer je 10x aan de importeur vraagt of hij het kan leveren je 10x te horen krijgt dat het niet op voorraad is....

Mvg ErwinAngel

Hoi Erwin,

Weer maar blij dat het niet op voorraad is, ik heb net twee pakjes gekocht, en sta op het punt om het gelijk weer terug te brengen ook. Ik kan totaal niet ontdekken wat dit systeem toe gaat voegen aan mijn visserij. Het is weer een HYPE om karpervissers geld uit de zak te kloppen niks meer niks minder.

Groet,

Jan W Dus...
Erwin Krijgsman  
#22 Gepost : vrijdag 14 juni 2013 23:22:57(UTC)
Erwin Krijgsman

25 ponder

Bedankjes: 27 keer
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
Gaat dit over Angletec of over L Hogendijk lood Jan?

Mvg ErwinAngel
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt...
Jan W  
#23 Gepost : maandag 17 juni 2013 00:36:10(UTC)
Jan W

Nieuwe uitzetting

Hoi Erwin,

Ik bedoelde dit mbt het Angletec loodsysteem.

Groet,

Jan
leen  
#24 Gepost : vrijdag 27 december 2013 00:35:14(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Zo, er zijn weer wat maandjes voorbij en ervaringen opgedaan vermoed ik. Wat waren de ervaringen?

Ik zie het wel zitten, maar ik twijfel nog hoe snel het lood loskomt. V.w.b. visveiligheid maakt het me geen fluit uit, want ik vis met double loop dus de vis houdt sowieso alleen de rig (zelf vorig jaar proefondervindelijk vast mogen stellen :-) ).

Maar waar ik wel eens vis (rivier/stroming/grote keien jongûh) wil het nog wel eens gebeuren dat ik in een week zo'n 10x met het lood vast kom te zitten. Met dit systeem scheelt het i.i.g. aardig wat meters duur FC-lijn een mijn PV-leader elke keer. Lood ben ik in beide gevallen toch kwijt.

Ik hoor daarom graag de ervaringen.

Alvast bedankt en een fijn visjaar 2014 gewenst!

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 27 december 2013 00:38:44(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

spodfather  
#25 Gepost : zondag 29 december 2013 15:50:30(UTC)
spodfather

20 ponder

Aangezien ik er nog niemand over heb gehoord:

Wat nou als je je rig plaatst en het lood val op zn kop, dus met het plastic naar boven.
Dan zou een stif of combirig zijn exit-point vinden OP het lood...
Dan kun je er grammen putty aanhangen maar dan ligt je onderlijn niet tegen de bodem.

Fluorcarbon zie je toch nauwelijks?
Ja dat klopt, maar de schaduw ervan zie je dus wel weer, zekers als de onderlijn enkele cm boven de bodem zweeft.

Voor mij is het een dikke no-no.
losse componentjes, premium price, weinig nieuws...
nee doe mij maar degelijk en innovatief, dan doet die premium price ook minder zeer Knipoog\

Gr Sf
Matthijs Gerrietsen  
#26 Gepost : maandag 30 december 2013 20:53:54(UTC)
Matthijs Gerrietsen

20 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Het zwaardere lood is pas sinds kort verkrijgbaar Leen, dus er zal ws nog maar weinigen zijn met ervaringen in stroming/keien etc.

Spodfather, je hebt er nog niemand over gehoord.... Probeer hem in Zwolle maar eens zo neer te zetten als jij wilt. Zwaartepunt zit dan boven..... Oordeel zelf.
Linkloos
leen  
#27 Gepost : maandag 30 december 2013 20:59:40(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Matthijs Gerrietsen schreef:
Het zwaardere lood is pas sinds kort verkrijgbaar Leen, dus er zal ws nog maar weinigen zijn met ervaringen in stroming/keien etc.

Spodfather, je hebt er nog niemand over gehoord.... Probeer hem in Zwolle maar eens zo neer te zetten als jij wilt. Zwaartepunt zit dan boven..... Oordeel zelf.

Dank voor je reactie Matthijs. Maar voor de kracht van losschieten die nodig is maakt het niet veel uit volgens mij. Ik zoek niet perse lood-voor-stroming, maar meer voor lood-tussen-de-keien-problematiek.

Maar het lijkt erop dat er uberhaupt niemand ervaring met dit lood heeft.

Bewerkt door de gebruiker maandag 30 december 2013 21:00:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Matthijs Gerrietsen  
#28 Gepost : maandag 30 december 2013 21:31:57(UTC)
Matthijs Gerrietsen

20 ponder

Niemand wil ik niet zeggen. Knipoog Ik heb er in Frankrijk 1 week mee gevist op 1 hengel en 2x in Nederland (ook 1 hengel). In beide gevallen met name omdat het lood een andere inhaking heeft dan de gebruikte systemen. Anders dus dan de rest. Of dat nou meer aanbeten heeft opgeleverd? Ik vis normaal altijd met 5 oz, dus is nu beschikbaar, dus hoop komende jaar meer ervaring op te doen met het gewicht waar ik normaal ook mee vis.

Als je lood vast komt te zitten tussen de stenen, tik je het lood wel los uit de houder, daar ben ik niet zo bang voor. Ik heb er echter geen 'snag' ervaring meer.
Linkloos
Matthijs Gerrietsen  
#29 Gepost : zondag 2 februari 2014 16:36:38(UTC)
Matthijs Gerrietsen

20 ponder

Leen, staat ook nog een stukje in Karper. Nieuwe modellen zijn ook beschikbaar. Ze staan in Zwolle. Like
Linkloos
thanks Matthijs Gerrietsen is 1x bedankt voor deze nuttige post.
leen op 2-2-2014(UTC)
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (4)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.