15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hallo snelle vraag iemand ervaring met bichterweerd. Het word mijn nieuw thuiswater zeer mooi maar word niet gevist dus ik ga proberen. Weet niet of er grote vis zit maar zeeeeer veel kleine visjes dus moeten er ook grote zitten naar mijn mening. Het rare is dat er echt noooooooit door iemand word gevist heb nu al met veel mensen gesproken die daar dagelijks gaan wandelen met de hond en op een snoekvisser of twee per jaar word er niet gevist. Nu ja ik ga er mijn nachtjes slijten alle info is welkom ik vraag geen info over hoe en waar dat zoek ik zelf wel uit maar info over het bestand is welkom. Alvast bedankt.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Over welke plas heb je het dan? Want er zijn er daar wel meerderen.
|
|
|
|
|
Maxweasel schreef:Over welke plas heb je het dan? Want er zijn er daar wel meerderen. aan de andere kant van de grind fabriek. dus achter de grindfabriek is een plas links daarvan heb je de dijk en daar langs die plas!!!!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-10-2013(UTC) Berichten: 32 Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik geloof dat daar allang jaren niet meer mag gevist worden. Daarom zit er waarschijnlijk bijna niemand. Je kan het altijd eens navragen door een mailtje te sturen naar Natuur&Bos.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Wesley_Peels Ik geloof dat daar allang jaren niet meer mag gevist worden. Daarom zit er waarschijnlijk bijna niemand. Je kan het altijd eens navragen door een mailtje te sturen naar Natuur&Bos. Jawel hoor openbaar water
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-10-2013(UTC) Berichten: 32 Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Eerst geschreven door: aircooled Eerst geschreven door: Wesley_Peels Ik geloof dat daar allang jaren niet meer mag gevist worden. Daarom zit er waarschijnlijk bijna niemand. Je kan het altijd eens navragen door een mailtje te sturen naar Natuur&Bos. Jawel hoor openbaar water oh, dacht dat dit afgesloten was. zal dan misschien binnenkort toch eens gaan peilen om te zien hoe het water uitziet! bedankt man
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.