CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
USA BAITRUNNER 12000 OCEANIC
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Wie kan me meer vertellen over bovenstaande molen (USA BAITRUNNER 12000 OCEANIC)? ik zie dat ze nieuw binnen zijn bij fishing.be en eigenlijk vind ik dat ze best "goedkoop" zijn. Ik dacht ze te vergelijken met: BIG BAITRUNNER XT-A LC , en ze zijn dan toch een 40 euro goedkoper, ik zou ze monteren op 2 stokken die ik in promo heb kunnen kopen, namelijk de Shimano Tribal Extreme 12ft 3.0
dank op voorbaat voor de tips. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ja ik weet dat Raven 21% korting geeft, maar daarmee weet ik nog niet wat goed/slecht is met die molens waarover de topic gaat.
En als fishing.be duur is, tja......dit is Belgie hé, ik kan moeilijk gaan vragen of ik die molens es mag zien en/of dergelijke en dan ergens anders gaan kopen, geldt ook voor ander materiaal natuurlijk. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Iemand reeds viservaring met deze molens? of waarom zou ik ze wel, dan niet kopen? Niemand zal de producten in zijn eigen catalogus afprijzen en enkel maar aanprijzen, dus met dergelijke info ben kan ik niks aanvangen. Bewerkt door de gebruiker zondag 29 december 2013 09:14:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
Niemand?? Als ik die dus zou kopen, dan zou ik de enige in Nederland en Belgie zijn met dergelijke molens?, een unicum!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
een maatje van me wil deze molens ook gaan kopen op carp zwolle. ik zal tegen die tijd wel even vragen hoe ze bevallen
|
|
|
|
|
Tom98 schreef:een maatje van me wil deze molens ook gaan kopen op carp zwolle. ik zal tegen die tijd wel even vragen hoe ze bevallen ok, merci!, bedankt op voorbaat! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Shimano is naar mijn weten altijd prima en degelijk,
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Jordy Paauw schreef:Shimano is naar mijn weten altijd prima en degelijk,
Zal ik niet tegenspreken, maar wat is dan het verschil tussen een 12000D en een 12000OC? Anders dan dat de 12000OC een stukje goedkoper is.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
USA BAITRUNNER 12000 OCEANIC
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.