50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Beetje ala KWO maar mij lijkt een bedankt knop wel handig
sommige mensen geven zulke goeie tips waar veel mensen baat bij hebben dat je die dan kan bedanken voor het antwoord beetje een schouderklopje zeg maar
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
Ron van Houtum is 3 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Hoi Ron,
We zijn druk bezig met ons forum te upgraden hierin zal dit aanwezig zijn. Dus nog heel effe geduld. Bedankt voor je input.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dank je wel voor je input Ron!! Zoals Edwin al aangaf zijn we hard aan het werk jullie aangenaam te verrassen met allerlei nieuwe features. Hebben jullie meer suggesties laat ze horen. Gr. Erwin Bewerkt door de gebruiker vrijdag 27 december 2013 10:51:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Erwin schreef:.... te verrassen Ik hoop het niet ;-). Maar het idee van Ron "vind ik leuk"! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 27 december 2013 10:51:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Forum is zojuist geupgrade en de bedank functie zit hierin.
|
edwin is 3 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.