15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Goeiemiddag, Ik ben op zoek naar een goede slaapzak, de koude nachten doe ik niet, ik doe enkel nachten vanaf april tot en met september. hij moet zeer soepel opengaan zodat ik erg snel naar buiten kan en hij moet natuurlijk ook warm zijn. Het zou ook handig zijn als ik hem mooi rond mijn bedchair (soul summum) kan vast maken. Budget +- 70/80 euro Hopelijk kunnen jullie me helpen bij mijn keuze, mvg Mikaël
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-4-2013(UTC) Berichten: 66
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Fox Evo series. De beste slaapzakken samen met Nash die je kopen kunt. Zijn er in veel verschillende uitvoeringen. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
Heeft er iemand ervaring met de trakker snooze plus? Heb je bij die fox evo's niet veel plaats over? ( ik dacht dat ze op de maat van de flatliner bedchair gemaakt zijn, de mijne is toch een stuk kleiner...) alvast bedankt
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: Mikaë Heeft er iemand ervaring met de trakker snooze plus? Heb je bij die fox evo's niet veel plaats over? ( ik dacht dat ze op de maat van de flatliner bedchair gemaakt zijn, de mijne is toch een stuk kleiner...) alvast bedankt De slaapzakken van Fox hebben ook een veel betere rits dan die van Trakker. Het is maar even een tip. en om in te haken op je vraag. De fox slaapzakken hebben ruimte meer dan genoeg. Of je moet heel groot en breed zijn..... Bewerkt door de gebruiker zondag 22 december 2013 19:59:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hallo Ik heb ze beiden in men bezit kwa warmte zijn ze gelijkwaardig de trakker is breeder dan de fox maar zoals Thimon aangeeft de rits van de fox is veel beter. Die van de trakker heb je soms het probleem dat hij bij het vlug openen de stof tussen de rits blijft haperen bij een run is dat hèèl vervelend. De fox is zeker groot genoeg ik ben 1.80m en 95 kg en heb nog plaats zat. Je kan ze alle 2 vast maken aan je bedchair. MVG Lorenzo
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
heb hier de extreme frostbite wideboy van Nash ook een super slaapzak Had van mijn vrouwtje een nieuwe slaapzak gehad de Fox Ventec all season nou daar mag zij in slapen Pffffff mij veelste te warm
Nadeel van die fox is dat die super lomp is |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
De jrc 3/4 season is ook niet verkeerd |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
Ik heb nog wel een z.g.a.n. m90 slaapzak liggen van het leger, inclusief de waterdichte hoes..
|
|
|
|
|
ok bedankt iedereen ik denk dat ik voor de fox evo zal gaan
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Mikaë ok bedankt iedereen ik denk dat ik voor de fox evo zal gaan Goede keuze, Krijg je geen spijt van!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zelf heb ik een aantal jaar geleden gekozen voor de Frostbite Sub 20 van Nash. Tot de dag van vandaag heb ik hier nog geen minuut spijt van gehad. De reden van deze keuze was het kwaliteitsverschil tussen deze en de concurrenten. De ritsen waren een stuk sterker, de afwerking vond ik net wat beter en was net wat kleiner wat het vervoeren gemakkelijker maakt. Het is een slaapzak die het hele jaar te gebruiken is. Een tijd geleden hebben we er een review over geschreven: http://www.carpfeeling.com/Reviews/2099/Nash-Frostbite-Sub-20°-aan-de-waterkantGr. Erwin Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 december 2013 12:49:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik heb mij deze week de jrc 3d box 4 seizoenen gehaalt ruim genoeg, goede ritsen en heerlijk warm enkel spijtig dat deze niet waterdicht is
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.