Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-12-2013(UTC) Berichten: 1
|
Goedendag, Ben hier nieuw Vraagje welke boilies vissen of hebben jullie gevist de afgelopen winters of de komende winter, hoor veel over pineapple, weinig bijvoeren is me ook bekend maar wat denken jullie met een goede winterboilie op een kanaal te kunnen vangen. Alvast bedankt voor je reactie! Visgroeten, hurie |
Pr: 32 pond |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ben helemaal kapot van de Cell. winter en zomer maakt me niets uit.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Maakt naar mijn mening niet zo veel uit, ben over t algemeen wel fan van squid of spicy peach |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-8-2012(UTC) Berichten: 11
|
Herbert, je kunt het beste gaan vissen met de bollen waar jij vertrouwen in hebt! En simpel weg experimenteren met verschillende smaken en zo kun je er achter komen wat goed werkt op de wateren die jij bevist. Hoge attractiviteit werkt vaak goed in deze koude maanden groeten,
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-1-2013(UTC) Berichten: 74
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 17-11-2013(UTC) Berichten: 62
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Tropic fruit (meeste fruitsmaken gaan goed in winter) of je bollen laten weken in 1 v/d 2 pineapple goo's.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
helemaal geen boilies meer s'winters, alleen zoete blikmais en maden. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 102
|
Instant8 Martinsb laatste weken meer op gevangen dan voorjaar/zomer met andere bollen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
Ik ben zee tevreden over de bollen van hollandbaits.Ik vang nu gewoon me visje nog. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Eigenlijk verander ik nooit echt qua bolides. Heb eerder wel altijd successen geboekt met zoete bolides. Pineapple, scopex enz. Werkt altijd goed. Zorg er in elk geval voor dat je heel spaarzaam voert.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.