20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Mijn vismaat en ik zijn opzoek naar een voerboot met dieptemeter. Nu zijn we opzoek naar een boot met een goede prijskwaliteit verhouding. We hebben allebei niet heel veel verstand van voerboten en het aanbod is reusachtig. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een voerboot en ons kunnen vertellen wat de voordelen en de nadelen zijn van de gebruikte voerboot, zodat wij een goed beeld krijgen wat er zoal op de markt te vinden is. Alvast bedankt! Gr, Tim Bewerkt door de gebruiker maandag 2 augustus 2010 10:17:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Linkloos |
|
|
|
|
Bedankt Matthijs! We zijn nu een beetje aan het orienteren een prijs hebben we nog niet echt in ons hoofd, maar die 2500 euro gaat het i.i.g. niet worden |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Kan ik me voorstellen! Je hebt een PM |
Linkloos |
|
|
|
|
Okee thanks voor de info!! |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
we zijn vandaag bij Vos Hengelsport in Almelo geweest en daar stond de nieuwe dreamcatcher!!! heeft er al iemand ervaring mee?omdat hij net nieuw is konden ze ons nog niet vertellen of er al tevreden gebruikers waren!! ik ben benieuwd..... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
wij hebben nu 2 jaar de navigator echt een super ding ik vis op de rivier dus hij moet tegen een stootje kunnen nou en dat kan die wel. hij leg echt super stabiel met echt hoge golven, het enige nadeel is dat die wel vrij groot is en zwaar. ze hebben nu ook een goedkopere versie gemaakt de maverick die een paar opties missen in vergelijking met de duurdere. deze heb geen hook release maar die gebruiken wij nooit we doen hem altyd van ondere in de bak. hier een link ervan kan je zelf ff kijken succes http://www.globalfishing.eu/?navigator-maverick |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik heb leon de maker gisteren nog gebeld loopt goed die nieuwe model van hem Ik heb zelf een powercatcher Ik denk dat het wel goed zit qua betrouwbaarheid |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
oke bedankt mannen!!
we zullen er eens rustig over nadenken... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.