15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
Beste karpervissers , ik heb een baitliner voerboot alleen vaart hij achteruit weet iemand hoe je de boot naar voren kan laten varen ?? hoop snel een reactie te krijgen b |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
de polen van de batterij om wisselen dan draait je motor gewoon in de juiste richting
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
hallo Gielen als je de polen omdraait dan zal hij niet meer achter uitvaren dat lijkt me ook niet handig. Volgens mij is je snelheid regelaar stuk best eens een bezoekje brengen aan de modelbouw winkel. Je kan ook eens je ontvanger resetten of kijken of de draadjes nog goed in de ontvanger zitten maar denk toch dat het de snelhied regelaar zal zijn. MVG Lorenzo
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
dit is een nood oplossing die ik vermeld
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Als je de Polen omwisseld gaat dat niet goed maak je kortsluiting in je vaarregelaar |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Je kan wel de draden op de motor wisselen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
l-o-r-e-n-z-o schreef:Je kan wel de draden op de motor wisselen. klopt dat wel maar nooit van de accu zoals Gielen zegt. |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Bedankt voor de reacties het gaat wel om de baitliner van x2 wat zijn de polen ? mvg, jeffrey b |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
|
bedoeld de + en -van de accu omdraaien Dus de + op de - en de - op de +
|
|
|
|
|
Jeffrey is er een verschil tussen de x2 en de schrijvers baitliner . Ik dacht dat de baitliner in samenwerking was gemaakt tussen x2 en schrijvers kan iemand dat bevestigen . Polen zijn de kabels die van je snelheidsregelaar naar de accu lopen zoals eerder vermeld NIET omwisselen. Plaats anders eens een paar fotos van de electronica van je boot . MVG Lorenzo Bewerkt door de gebruiker vrijdag 13 december 2013 23:23:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Beste lorenzo hoe zet je een foto op het forum dat is het enigste wat ik niet weet b |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
In de schrijver boot zitten merk onderdelen (graupner) En in de x2 zitten chinese onderdelen, ook het kunstof is anders.
Ombouwen is heel makkelijk en niet zo duur. En ik heb een extra servo geplaatst om de bak te laten kiepen.
Greetz |
one life live it |
|
|
|
|
Luuk wat er in een schrijver zit weet ik ook want ik heb er zo èèn. Men vraag was als dat in samenwerking met schrijvers was gemaakt. Ombouwen niet zo duur als je er een extra servo wil inplaatsen heb je al minimum een 3kanaals zender nodig en de baitliner heeft een 2 kanaals zender . En zoals ik eerder vermelde dat waarschijnlijk de snelheidsregelaar een defekt heeft. Servo erbij en een 3k zender zoals jij aangeeft plus snelheidsregelaar vervangen dat wordt toch hou 200 euro aan reparatie vind ik voor een biatliner te duur.
|
|
|
|
|
Jeffrey ik weet ook niet hoe je fotos moet plaatsen nog nooit nodig gehad.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Als de boot verder goed is kun je nu toch alleen de snelheidsregelaar vervangen. Dan over een tijdje zou ik de motor vervangen in een 720bb (als ik me niet vergis) En als je dan spaart voor een nieuwe zender dan heb je net zo'n goeie boot als van schrijver. Ik heb er voor gekozen om de zender ook te vervangen omdat ik nu geen knop om hoef te zetten bij het kiepen vd bak. Ook heb ik mijn lichten aangesloten op een schakelaar. Berns voerboten heeft voor deze boten speciale ombouwsets moet je maar eens op de site kijken.
Succes |
one life live it |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
jeffrey_karpers schreef:Beste lorenzo hoe zet je een foto op het forum dat is het enigste wat ik niet weet b Kijk eens naar je eigen bericht (NA plaatsing!)en kijk eens een beetje rechtsboven het bericht en klik op "Bijlage". Moet lukken. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 december 2013 14:26:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
luuk schreef:Als de boot verder goed is kun je nu toch alleen de snelheidsregelaar vervangen. Dan over een tijdje zou ik de motor vervangen in een 720bb (als ik me niet vergis)
Succes Helaas worden deze motoren niet meer gemaakt. de alternatief is de robbe 755 |
|
|
|
|
Harstikke bedankt allemaal ik zal is gaan kijken b |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.