Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 2
|
hoi luitjes, Mijn registratie is een paar dagen oud en de pb stond tot gisteravond op 13 pond. Ik was een korte sessie doen in spaarnwoude en heb flink gebruik gemaakt van de info van deze site. Anders bijvoeren,ander voer en pva-bag getest(helemaal top-spulletje). De pb is gebroken van 13 naar 18 pond En nog eens een spiegeltje. Die had ik pas 1x eerder gevangen. Zal een fotootje toevoegen en vanavond nog maar een sessietje doen... Grtzz Tim ps. Gefeliciteerd met jullie jubileumpje. En thnx iedereen die gereageerd heeft op mijn eerste post timwalters heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gefeliciteerd met je nieuwe pr. en ook die is weer te verbeteren natuurlijk. Goed bezig en ga zo door!! |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Klasse Tim!
Heel goed om te horen dat je wat hebt aan de info die we plaatsen en het forum! Mooie vis man!! En ook deze zul je snel toppen!!
Gr. Erwin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
gefeliciteerd met je nieuwe record. dat het een spiegel is maakt het nog mooier!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Gefeliciteerd en dat je je PB maar zo snel mogelijk weer mag aanscherpen! |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Goed bezig Tim! Het is voor ons enorm leuk om te zien dat wat we op de site plaatsen z'n vruchten afwerpt. Op naar je volgende PB
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.