10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
beste wat vinden jullie van de stow bobbins van Korda ben namelijk vanplan ze te kopen. zijn ze gemakkelijk? voordelen/nadelen? alle info is welkom
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Volgens mij is hier al een topic over? |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
reinert schreef:wat vinden jullie van de stow bobbins van Korda ben namelijk vanplan ze te kopen. Waarom wil je ze kopen?
|
|
|
|
|
ze hebben heel gevoelige indicatie.je kan er ook met slappe lijnen mee vissen. en ik kan ze kopen van een vriend voor 35 euro met extra gewichtjes maar het zijn er wel 2
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
reinert schreef:waar dan? De zoekfunctie al geprobeerd? 20 pagina's over stow bobbins |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
fox slick bobbins kan je ook met slappe lijnen gebruiken en zijn maar de helft van de prijs ik vind ze ook veel mooier maar das eigen smaak
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
Ik vind de stow's harstikke fijn je kan er alles mee slap of strak wat je maar wilt ik zou echt voor deze keuze gaan ik ben zelf blij dat ik ze heb b mvg, jeffrey heesters |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Ik niet, jammere is dat ze slijten waardoor ze steeds makkelijker hun grip verliezen. Vooral met dikkere lijnen. Eerdaags knal ik de mijne weg en komen er weer ouderwetse met rvs balletje of een magneetje
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
De lijn clipjes worden idd te snel te ruim voor de prijs dat de stows van Korda moeten kosten, buiten dat om wel super dingen!
|
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 215
|
fijne dingen. kopjes slijten idd. maar zijn te vervangen voor 8euro per koppie. ik doe er nu al bijna 2 seizoenen mee en ik vis met 35/00.
gr sf
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.