CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
help! waar kan ik de proline monstercrab flavour nog kopen of bestellen?
15 ponder Lid sinds: 29-11-2012(UTC) Berichten: 113
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Waar kan ik deze flavour nog krijgen bij mij in de buurt krijg je hem niet meer en online kan ik ze ook niet meer vinden wie kan mij helpen aan deze top flavour te komen? er is geen andere monstercrab flavour waar ik zo goeie resultaten mee heb gehaald als deze! mvg. Bennie. Bewerkt door de gebruiker donderdag 5 december 2013 20:29:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Misschien heeft de visstek in nederweert deze nog liggen. ik zou zeggen ff googlen en bellen. Nee heb je, Ja kun je krijgen. Succes!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
volgns mij gebruiken ze Keencarp flavour |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Proline al een mailtje gestuurd?Anders moet je die van Martin sb maar proberen is ook vrij goed |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Had idd even een mailtje naar Bart gedaan.. hieronder zijn reactie.
Hoi Johan, de flavours hebben wij uit ons gamma genomen en zijn niet meer los leverbaar. Dit heeft met regelgeving te maken, want officieel mag je flavours niet los verkopen... We hebben nog wel Monstercrab booster die gebruikt kan worden over de boilies.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-11-2012(UTC) Berichten: 113
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
sorry jongens voor de late reactie maar had ook een topic gestart op carpboard waar ik iets eerder reactie kreeg, ik heb ook contact gehad met Proline met onder andere Bart v d hurk en het klopt indd proline is gestopt met het verkopen van thuis draai artikelen, nu ben ik in contact gekomen met Harald van der graaf test visser van aasfirma Bait Addict hij vertelde mij dat hun ook precies de zelfde monstercrab flavour gebruiken als die van proline omdat hun die uit de zelfde fabriek krijgen, nu naar een tijdje wachten heb ik net de bestelde liter binnen gekregen omdat het zo druk was met de post ivm aankomende feestdagen en je raad het nooit het is indd precies de zelfde flavour!!0- -0 ruikt het zelfde proeft het zelfde heb het nog getest omdat ik nog een paar ml van proline had liggen het eenigste verschil is dat die veel goedkoper is dan die van proline!! dus Harald nogmaals bedankt ik kan er weer een jaartje tegen aan Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 december 2013 16:22:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
help! waar kan ik de proline monstercrab flavour nog kopen of bestellen?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.