10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
beste ik ben vanplan om nieuwe hengels te kopen maar ik weet niet zo goed welke hengels er goed zijn mss kunnen jullie mij helpen het budget is maximum 100 euro of net iets meer ik hoop dat jullie me kunnen helpen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Heb nu al een paar maanden de nieuwe chub outkast plus hengels en ben hier echt over te spreken. Mooie dunne blank,goede actie, en onderin veel kracht. Heb zelf de kurk uitvoering genomen omdat dat een oldskool look geeft |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Idd, met de chub outkast heb je 1000% een kwaliteits hengel. Ook gooien ze als een kanon!
|
|
|
|
|
een vismaat van me heeft de strategy lakeview is dat mss een goede hengel die kost namelijk niet zoveel als de andere? Bewerkt door de gebruiker zondag 1 december 2013 20:09:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Heb zelf geen ervaring met strategy hengels, maar de chub hengels kost €115. Wat mij over de streep heeft getrokken is het filmpje van de oude Chub outkast hengels. Ik weet ook zeker dat de nieuwe Chub hengels even goed zijn als de oude Kijk maar |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 17-11-2013(UTC) Berichten: 62
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Zoek eens op Google angelsport daar staan mooie degelijke lijnen tegen zachte prijzen op
|
|
|
|
|
ik heb nu de chub outkast gevonden voor 80 euro wel een tijdelijke aanbieding wat denken jullie? heb trouwens weer pech had molens besteld van shimano en nu zeggen ze tegen mij dat ze niet leverbaar zijn tem maart gelukkig heb ik er nu nog wel maar ik begin toch pas terug te vissen tegen april
|
|
|
|
|
Infamous schreef:Zoek eens op Google angelsport daar staan mooie degelijke lijnen tegen zachte prijzen op Lijnen? Bewerkt door de gebruiker zondag 1 december 2013 21:51:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 17-11-2013(UTC) Berichten: 62
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-10-2013(UTC) Berichten: 9
|
Ik heb Nash Entity ... heb ze een tijdje terug 110€ / stuk betaald en ben er heel tevreden van ... zullen nu wel voor een stuk minder te vinden zijn
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Nadeel is dat de top nog wel eens wilt breken, een bekend probleem. Verder zijn het idd prachtige stokken
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
De Fox Warrior valt ook in die prijsklasse en is ook een tophengel. Ik had die vroeger en vis nu met de Fox Rangers en eerlijk, veel verschil merk ik niet ( wel in prijs..) |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
|
KevinR schreef:Ik heb Nash Entity ... heb ze een tijdje terug 110€ / stuk betaald en ben er heel tevreden van ... zullen nu wel voor een stuk minder te vinden zijn De eerste 15 cm van de top is heel kwetsbaar. Bij mij ging ook nog eens de reelhouder loszitten en de ringetjes daarachter. Dus vertrouwen in deze hengels was bij mij toen al gauw verdwenen Heb nu de chub outkast 3lb en man man wat een kwaliteitsverschil |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.