logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
dauwie  
#1 Gepost : zondag 24 november 2013 20:23:03(UTC)
dauwie

Nieuwe uitzetting

Hallo, ik ben een 40-jarige karpervisser met een leuk gezin, woon in de nabijheid van Gent en heb een heuse mobilehome met 4 vaste slaapplaatsen waarmee ik regelmatig ga vissen met mijn gezin. Natuurlijk staan ze daar niet altijd voor te springen en is het meestal een gezinsvakantie, waar ik in de avonduren dan kan karpervissen. Ik hou vooral van riviervissen Saone, Loire, de Lot, Yonne, Seine, de ijzer, de Leie, de Maas , etc ... Maar ook grote meren zoals Lac du Salagou, Madine, lac de Pareloup, etc ... Ik zoek een vismaat om enkele echte 100% visvakanties te organiseren... we starten in het begin met een weekend in België en als het klikt als vismaten, kunnen we eventueel eens kijken voor 4, 5 dagen in de bovenste helft van Frankrijk te gaan karperen. Mijn vrouw en dochter zouden ook blij zijn als hun papa eens een weekendje weg is, dan hebben ze het huis voor hun alleen :-) ... Als vismaat zoek ik iemand met dezelfde passie voor het karpervissen, maar daarnaast ook een deftig gesprek kan opzetten.

Contacteer me als je wilt kennismaken of vragen hebt ... Ik kom wel niet alle dagen op dit forum, dus het kan wat duren vooraleer je antwoord krijgt. mvg, Dauwie
Sponsor
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.