CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
Nederland
»
Gezocht: Tips Winterstekken Randmeren
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 7-6-2011(UTC) Berichten: 8
|
Hello!
Ik ben benieuwd of er vissers zijn die in de winter maanden op de randmeren vissen.
Ik heb al wat gezocht op internet naar wat tips maar kon niet echt wat vinden.
Kunnen jullie wat tips geven?
Grtz
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Jeffrey Haak schreef:Hello!
Ik ben benieuwd of er vissers zijn die in de winter maanden op de randmeren vissen.
Ik heb al wat gezocht op internet naar wat tips maar kon niet echt wat vinden.
Kunnen jullie wat tips geven?
Grtz "Normale" stekken kom je zelden tegen hier, laat staan dat er winterstekken gepost worden hier. En geef ze eens ongelijk. Om die te vinden is het al bikkelen genoeg ;-).
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 115
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Wie niet waagt wie niet win
|
Vissen leer je door veel te vissen |
|
|
|
|
Ik vraag niet naar stekken (plaatsen) maar om tips, waar kan ik op letten of wat werkt goed.. Bijvoorbeeld vaargeul of juist ondiep bij een eiland ofzo
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hoi Jeffrey
Bedankt voor je vraag. Ik heb veel op de randmeren gevist. 90% van het water is ondiep en hier kun je in de zomer leuk je visje vangen. Echter moet je in de wintermaanden de diepste stukken opzoeken (zo rond de 7 meter diep). Dit houd in dat je sowieso aan de vaargeul kant moet zitten. De beter plekken in de winter zijn dan toch echt de havens.
Succes!
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Hoi Jeffrey
Bedankt voor je vraag. Ik heb veel op de randmeren gevist. 90% van het water is ondiep en hier kun je in de zomer leuk je visje vangen. Echter moet je in de wintermaanden de diepste stukken opzoeken (zo rond de 7 meter diep). Dit houd in dat je sowieso aan de vaargeul kant moet zitten. De beter plekken in de winter zijn dan toch echt de havens.
Succes! Bedankt voor je reactie! Dat waren inderdaad al punten die ik in gedachte had! Ik woon vlakbij een haven dus dat is een goede optie! Volgende week maar eens een poging wagen! Thnx
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
Nederland
»
Gezocht: Tips Winterstekken Randmeren
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.