50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
nieuwe ronde en kansen.... is wel een oude foto.... helaas lukt hem niet om groter te krijgen, zit nu op mijn werk en als ik hem vergroot wordt hij heel erg vaag..... ga thuis dan proberen om het groter te krijgen... maar als je nu al wil schatten ga je gang Bewerkt door de gebruiker zaterdag 31 juli 2010 18:29:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
Een gokje Steef, 30,5 pond
Mvg Ger
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
ik denk met m'n ogen half dicht geknepen,..... 24 pond |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-10-2009(UTC) Berichten: 29
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
super foto haha schat 33,3 pond |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
zit er al iemand dichtbij steef? |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
eentje zit in de goede richting |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron je hebt zeker een vergroot glas gebruikt, je zit er het dichste bij..... de karper woog namelijk 32,8pond Nou is het weer jouw beurt met een nieuwe foto... |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
Steef een vraagje, Je mag toch maar een keer gokken of niet , Waarom mag Ron dan twee keer Mvg Ger Bewerkt door de gebruiker dinsdag 3 augustus 2010 18:53:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Je mag maar 1x gokken, maar Ronald zat met zijn eerste gok ook al het dichtste bij |
|
|
|
|
|
ik dacht als je plaatser met een hint kwam dat je dan weer mocht gokken Zo niet wachten we op ronald |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha.... Ja Ron, volgende keer beter
|
|
|
|
|
Ron heeft wel 2x gegokt maar met zijn eerste gok was hij ook het dichste bij.... daar ben ik ook van uit gegaan en niet van zijn 2de gok.... dus Ron mag weer komen met een nieuwe foto.... |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
|
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.