logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ronald kingma  
#1 Gepost : woensdag 23 oktober 2013 13:00:29(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
-Blij Dag allen,

Dus... Ik zoek nog een fox warrior Z als 4e hengel. Heeft iemand deze nog liggen? liefst in omgeving van Groningen zodat ik hem kan halen. Hengel mag gebruikt zijn maar moet in goede tot nieuwstaat zijn.

hoop iets te horen,

groet,

Ronald Like

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Sponsor
ronald kingma  
#2 Gepost : woensdag 6 november 2013 10:05:07(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Top, dank je Leen. Helaas te ver en versturen doe ik niet weer heeft me al eens geld gekost en een keer een kapotte hengel. Daarom vroeg ik specifiek ook in de buurt van Groningen. Maar tof dat je hier om denkt Leen Like

Bewerkt door de gebruiker woensdag 6 november 2013 10:06:08(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Ron van Houtum  
#3 Gepost : woensdag 6 november 2013 15:28:39(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
kan je gelijk een sessie komen doen
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.