logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Stephan Jongeneel  
#1 Gepost : zaterdag 2 november 2013 15:06:07(UTC)
Stephan Jongeneel

5 ponder

Zit een beetje te neuzen op internet en nu kom in langs de site van LK baits.Zo op het eerste gezicht een mooie en verzorgde site.Ik kijk een beetje door en zie verschillende boilies te koop.Op dat moment is het maar goed dat ik zit en niet sta want schrik niet deze moeten €22,- de kilo kostenNee hoor Is er niemand die deze boilies gekocht heeft en zo ja heeft hij gemalen klompjes goud kunnen ontdekken in deze bollen?Dit is toch niet normaal meer!Volgens mij is dit gewoon pure oplichting en mooie boilies voor mensen die in sprookjes geloven.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 2 november 2013 15:18:22(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Michael Horn  
#2 Gepost : zaterdag 2 november 2013 15:09:15(UTC)
Michael Horn

20 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
Belachelijk xD

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 2 november 2013 19:37:06(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

pike107  
#3 Gepost : zaterdag 2 november 2013 17:07:46(UTC)
pike107

10 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ik denk niet dat iemand die dingen voor die prijs wil proberen...
Zeker als je een voerplek wil maken kan dat niet uit, ik betaal nog geen 5 euro per kilo voor op mijn rivierstek en ze werken daar prima.
Don't fish for quantity fish for quality Knipoog
Stephan Jongeneel  
#4 Gepost : zaterdag 2 november 2013 17:37:32(UTC)
Stephan Jongeneel

5 ponder

Hier het zelfde, voor €22,- heb ik 5 kilo boilies
FisherDaniel  
#5 Gepost : zaterdag 2 november 2013 17:40:37(UTC)
FisherDaniel

25 ponder

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Dat gaat wel te ver Knipoog
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
big carp  
#6 Gepost : zaterdag 2 november 2013 19:24:26(UTC)
big carp

25 ponder

België

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
mijn bollen kosten ook ongeveer zo iets maar dan voor 2kg
Tom98  
#7 Gepost : zaterdag 2 november 2013 20:36:03(UTC)
Tom98

15 ponder

22 euro de kilo... daar zit goudstof in denk ik Knipoog
ferenc  
#8 Gepost : zondag 3 november 2013 07:21:51(UTC)
ferenc

CarpFeeling Crew

Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
Of je genaait word kom je nooit achter. Voordeel van het vragen van zulke prijzen is dat je kan spelen met extreme ingredienten zoals spirulina, squid poeders en andere dure extracten.

Of je het geld er zelf voor over heb is en 2de. Zijn zat mensen die 10kg per jaar verbruiken en niet kijken naar de prijs.
Stephan Jongeneel  
#9 Gepost : zondag 3 november 2013 09:46:22(UTC)
Stephan Jongeneel

5 ponder

ferenc schreef:
Of je genaait word kom je nooit achter. Voordeel van het vragen van zulke prijzen is dat je kan spelen met extreme ingredienten zoals spirulina, squid poeders en andere dure extracten.(caviaarpoeder als dit bestaatDus... ).

Of je het geld er zelf voor over heb is en 2de. Zijn zat mensen die 10kg per jaar verbruiken en niet kijken naar de prijs.

Hier heb je gelijk in maar persoonlijk zou ik met €220,- iets anders doen en er meer voer voor kopen.
Met deze prijzen kan je niet voorvoeren en is volgens mij instant een goed geflavoured bolletje met goede ingredienten net zo goed. Bovendien zijn het volgens mij nog shelf lifebaits ook.Als je er dan van die (super ingredienten) in stopt zou ik de bol het liefst zo vers mogelijk willen in de vorm van een freezer.
ferenc  
#10 Gepost : zondag 3 november 2013 11:34:18(UTC)
ferenc

CarpFeeling Crew

Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
Gelijk heb je, echter is de vraag naar shell life groot. Kijk kgb eens, ook niet goedkoop en ze draaien aardig wat weg per jaar.

Toch ga ik het aankomende jaar ook proberen. Een instant boilie te maken zonder te kijken naar geld. Of het nou echt nut heeft of dat het zonde geld is.
Stephan Jongeneel  
#11 Gepost : zondag 3 november 2013 11:57:28(UTC)
Stephan Jongeneel

5 ponder

Ik ben benieuwd of het verschil uit maakt.Zou leuk zijn als je tezijnertijd hier wat over wil posten.
Bjorn Schoemacher  
#12 Gepost : zondag 3 november 2013 13:36:17(UTC)
Bjorn Schoemacher

15 ponder

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Heb zelf de bollen uit de "Top restart" range gekocht en geprobeerd. Echt negatief was ik er van te voren zeker niet over en na de aanschaf net zo min. Mensen schrikken vaak op het eerste gezicht van de prijs maar kan je vertellen dat dat wel goed zit. Vergeet niet dat de "Top Restart" range voor een specifiek doel is ontworpen en gemaakt, dus niet voor grote strooi partijen zoals jullie aangeven. Iets wat je et wat gezond verstand misschien zelf ook wel kan bedenken.

De bollen uit de duurdere Top Restart range hebben een extreem lange uitlek tijd, blijven goed hard, zijn zeer attractief en erg voedzaam. Iets waar je op bijvoorbeeld zware dressuur wateren een behoorlijk verschil mee kan maken. Wat doe je liever op een druk water, net als de rest blijven storten met je €5,- bollen (Karpers raken verzadigd, bouwen reserves op met mpg's geur, kleurstoffen en andere rommel en azen gewoon niet meer) of zeer beperkt bij voeren met een zeer goede bol van €22,- en kans maken op vis? Waar het op neer komt is dat op grote schaal bijvoeren simpelweg niet nodig is, een handje vol bollen doet het al, iets wat je met een goedkopere bol misschien niet voor elkaar krijgt.

Nogmaals, de duurdere Top Range bollen zijn gemaakt voor specifieke omstandigheden en wateren. Ik heb begin dit jaar 4kg besteld en het is nog niet op, op de rivier e.d. strooi ik ook liever met TTB's ;-)
pike107  
#13 Gepost : zondag 3 november 2013 13:48:36(UTC)
pike107

10 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Hoi Bjorn mooi dat jij goede ervaringen met die bol hebt.
Ik vind zelf die bol veel te duur voor mijn voercampagnes aangezien ik elke dag er wat in wil gooien en helaas geen bedrag met 6 nullen op mijn rekening heb staan.
Daarbij vind ik het heel erg vreemd dat mensen bij een goedkope(re) bol dan zij gebruiken meteen gaan praten over rommel etc....

Respecteer het gewoon dat een ander misschien niet zoveel geld heeft of over heeft voor dure of extreem dure bollen en doe gewoon je ding zonder meteen vooroordelen te hebben.
Don't fish for quantity fish for quality Knipoog
Stephan Jongeneel  
#14 Gepost : zondag 3 november 2013 13:57:45(UTC)
Stephan Jongeneel

5 ponder

Natuurlijk snap ik dat je met deze bol niet kan voeren (tenzij je de loterij wint natuurlijk).Maar ik vraag me toch af of ze op dresuur water echt verschil maken tegen ander kwalitatief hoog aas wat nog geen 4de of de helft van de prijs kost. Een dresuurprobleem kan uit zoveel meer dan alleen boilie ingredienten bestaan( vorm van het aas voerstek grote enz.).Maar ik blijf de prijs ongezond hoog vinden.Ik denk persoonlijk dat mensen denken dat ze voor die prijs een wonderaas in handen hebben en dat deze fabrikant het daar nu juist van moet hebben.Natuurlijk zal je met dit aas goed karper vangen maar meer dan met iets anders weet ik zo net nog niet.Zou ik mogen vragen hoe lang je met deze 4 kilo gaat doen? Deze bollen thuis erg lang bewaren lijkt me nu ook niet zo goed voor de voedingswaarde.
Bjorn Schoemacher  
#15 Gepost : zondag 3 november 2013 15:11:21(UTC)
Bjorn Schoemacher

15 ponder

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Aas is aas zou je zeggen maar zo is dat helaas niet. Om sommige doelen te bereiken moet je soms bepaalde gereedschappen inzetten waarvan aas, in mijn ogen dan, een zeer belangrijke factor is. Wat hierboven gebeurd is appels met peren vergelijken, fastfood versus haute cuisine zeg maar. Iedere aanpak heeft zijn gereedschap nodig en geloof me, als ik op het kanaal hier vis, vis ik ook gewoon met vriezers van €4,- /€5,- vis ik op een druk bevist en zwaar bevoerd water met een gering bestand dan vis ik liever met LK Baits.

@Stephan, heb het even opgezocht en heb ze begin augustus binnen gekregen, heb behoorlijk veel gevist afgelopen jaar en verwacht dat de resterende 1200gram dit jaar nog wel op gaat ;-)
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.