30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 69
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Misschien wel, aangezien het daar een stuk goedkoper geproduceerd kan worden. De meeste bedrijven laten een groot deel van hun producten in China produceren. |
Don't fish for quantity fish for quality |
|
|
|
|
pike107 schreef:Misschien wel, aangezien het daar een stuk goedkoper geproduceerd kan worden. De meeste bedrijven laten een groot deel van hun producten in China produceren. Ongetwijfeld. Ben het wel vaker tegengekomen, bv in geval van hoofdlampjes oid. Mijn uiteindelijke punt was dan ook eigelijk..kunnen wij t niet bij dezelfde bron halen voor veul minder? Dezelfde producten uit china kosten vaak incl verzendkosten maar een fractie van wat ze kosten wanneer er Fox oid opstaat...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 69
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Voor dit soort dingen kan je dat denk ik wel doen. Gewoon goed zoeken. Er zijn alleen veel mensen die het kopen om het merkje, en daar heeft fox dan wel weer mazzel mee. |
Don't fish for quantity fish for quality |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik haal zelf ook wel eens spullen uit china. Popup dingen boiliestoppers boilienaalden enz.
Je moet dan wel per 1.000 / 5.000 / 10.000 stuks kopen.
Bv. Boiliestoppers. Verkoop is dan bv. 1,50 per 2 rekjes. Verkoop "bekende merk" is ongeveer 4,50 per 2 rekjes. Dat is een aardige winstmarge. (Zitten ook wel meer onzichtbare kosten aan, maar dan nog.)
Die gasten in china kunnen die fluitketels zo voor je maken en dan drukken ze er voor niets een label op. BV supervisteam oid. Hehe je hebt dan wel 1000 fluitketels LoL.
Maar ebay is voor 16,- ook niet gek! |
|
|
|
|
|
Ik ben er zelf tot op heden een beetje huiverig voor geweeset, maar mn vismaat besteld regelmatig artikelen uit china. Hij besteld dan gerust één enkele zaklampje voor 4 euro, incl. verzendkosten! Volgens mij sites als extreme deal / deal extreme of hoe heet dat...
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ja dat kan ook. Ik ben meer van de Alibaba.com |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-6-2012(UTC) Berichten: 79
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Dit is toch de normaalste zaak van de wereld? Of gaan jullie er vanuit dat alle merken zich toeleggen op de productie van alles wat ze verkopen? Nee hoor, de meeste merken hebben een paar producten waar ze zelf de ontwikkeling (productie vaak zelfs niet) van doen en de rest van "neven-artikelen" worden gewoon "in't groot" in china aangekocht, voorzien van een labeltje, en hup de winkel in.
|
|
|
|
|
Dat dat gebeurt was mij wel duidelijk. In dit specifieke geval had ik niet verwacht dat ze er maar een cookware fabriekje bij opgezet hadden, maar ik had wel verwacht dat ze het bij een bepaalde firma naar hún specificaties zouden laten maken. Het lijkt er alleen op dat de enige specificatie het logootje is :-). Hoeft het spul niet minder goed om te zijn uiteraard... edit: op de dealextreme site zie ik de fire-maple producten nu ook staan. Lijkt toch nog tegen te vallen, de prijs: http://dx.com/p/firemaple-outdoor-camping-aluminum-alloy-cooking-pan-pot-bowl-set-grey-orange-244153Bewerkt door de gebruiker woensdag 30 oktober 2013 11:43:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.