Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-3-2013(UTC) Berichten: 5
|
Hoi.
Ik heb een Quicksilver rubbertboot overgekocht, en weet niet precies welk type het is. Maar op de boot zit aan de bovenkant een vieze bruine laag, op welke manier is deze boot het beste schoon te maken ?
Maar wat kan ik eigenlijk het beste gebruiken om de boot een keer grondig schoon te maken ? Er zijn namelijk een aantal schoonmaakmiddelen te koop, maar ik wou van iemand met ervaring horen wat misschien het beste was.
Ook ben ik nog een beetje zoekende wat voor motortje ik erop moet hebben. Ik wil graag een electro motor.
Ik hoop dat iemand mij een beetje wegwijs kan maken.
Mvg. Chris
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Gebruik meestal een sopje en een schuurspons. Dit moet je natuurlijk niet elke week doen. Meer eens in de zoveel tijd om hem weer wat op te frissen. In mijn geval om de zoveel jaar
|
|
|
|
|
Oke bedankt voor je antwoord.
Als je gaat zoeken vind je inderdaad speciale schoonmaakmiddelen en schoonmaaksets. Maar een sopje en schuurspons voldoet dus inderdaad ook. Maar is een schuursponsje niet schadelijk dan ?
|
|
|
|
|
Ligt eraan hoe uitbundig jij tekeer gaat. Ik heb nooit ervaren dat ik wat weg schuur, op vuil na dan.
|
|
|
|
|
Ik heb hem net overgekocht en dus nog nooit schoongemaakt vandaar.
Maar ik wil het gaan proberen zodra het weer wat droger is.
Maar bedankt voor de tips.
|
|
|
|
|
Zou de boot juist met vochtig weer doen. Wel van te voren buiten leggen zodat het vuil lekker week wordt. Dan boen je het er makkelijker af dan wanneer het is opgedroogt.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-9-2012(UTC) Berichten: 172
Bedankjes: 1 keer
|
Dat heb ik ook gehad, Geprobeerd zelfs met thinner weg te krijgen. Niets werkte goed tot ik onlangs een goedje van mijn werk heb geprobeerd. Een sterke reiniger voor autolak. Een auto die een jaar niet gewassen is is na het inspuiten met dit spul zo schoon. Scheeld echt een uur boenen. Ik heb geen naam maar een autopoetser of wasplaats heeft dit meestal wel.
Succes
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.