20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Goedeavond,
Ik wordt zo gek van mijn materiaal en hoe het rond slingert. Het is tijd voor de perfecte carry all.
Ik heb nu een kleine rigbox en een grote rigbox+bivvytable in 1. Verder heb ik aparte bakjes voor een weegschaal, korda go en allerlei andere materialen.
Mijn vraag is dan ook wat raden jullie aan als carry all? Ik ben niet op zoek naar een lompe grote tas waar je alles in kan stoppen maar een perfect ingedeelde carry all met aparte vakjes voor materiaal.
Er is zoveel dus ik vraag me af waar gaat jullie voorkeur naar uit?
mvg,
Michael.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Shimano deluxe carryall zonder twijfel. Ik heb deze vandezomer gekocht en ben er heel tevreden over, als je wil kan je er van die onderverdelingszakjes bij kopen. Ik heb ook nog een jrc carryal maar die is heel wat minder van kwaliteit en heeft dezelfde prijs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Goh, ik heb mij een carryall op visdeal besteld enkele weken terug nadat ik al jaren aan het sukkelen was met bakjes allerhande... Van zodra ik de carry-all heb toegekregen ben ik ermee naar de doe-het-zelf gegaan en heb ik mij van die opbergboxen die goed sluiten gekocht op maat zodat de carry-all gevuld is. Ik heb nu AL mijn materiaal dat ik nodig heb voor een sessie in 1 Carry-All en 1 lichtgewicht foudraal (2hengels, schepnetsteel + 2 paar banksticks), eigenlijk verwijt ik mezelf nu dat ik dit niet eerder gedaan heb. Het was altijd een gesleur met zwaar foudraal, rodpod, allerhande tassen, zakjes, etc...
|
|
|
|
|
De shimano de luxe carryall bied zeker een uitkomst. Vooral als je de extra verdelingzakjes erbij hebt. Maxweasel, welk foudraal heb je dan die zo licht gewicht is? Ik sjouw nu altijd met een jrc cocoon 3 rod foudraal en dat is echt een groot ding
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Leuk topic, ik ben ook zo iemand die alles maar los in zn tas heeft slingeren en ik ben daar wel een beetje zat van. Ik heb weliswaar een goed georganiseerde tacklebox, dat scheelt al veel, maar toch. Verdere tips zijn welkom!
Ik weet niet meer welke het exact was, dacht ook shimano, maar t kan ook met gemak een ander merk geweest zijn (nash of trakker?), maar zag op een van die promodvd-tjes een rugzak voorbij komen met allerlei 'modules' die je er wel of niet kon aanritsen. Zo kun je een voor korte sessies met alleen de basisrugzak volstaan en voor langere sessies extra onderdelen erbij aanritsen. of bv een extra tasje met penvismaterialen etc. Weet iemand zo wat ik bedoel en welke dat is...?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
rugzak traker kan alles in 90l en alles onderverdeelt in aparte tassen en als foudraal :http://www.nashtackle.co.uk/nomad-3-rod-skin---(-while-stocks-last-).productInfo#.UmfmHGzCTIU Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 oktober 2013 18:08:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik heb ook een tijd lopen te zoeken en getest. Nu Heb ik één welke voor mij perfect is. De Wychwood solace backpack large. Dit is een rugtas die ook leeg rechtop blijft staan. Hij loopt heerlijk voor de wat langere afstanden. Heeft 6 vakken aan de buitenkant. En wat ik zo mooi vind is dat als je hem op zijn rug legt kun je zowel het onderste compartiment als het bovenste compartiment opnenen. Dus hoef je niet onder in je tas te graaien. Maar heb je dus een soort caryall. Voor mij op dit moment geen betere tas voor 70,- PatricS heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
xD Leuk maar niks toevoegend..
|
|
|
|
|
Ik denk ook echt dat ik die ook ga halen. Wel inclusief alle extra boxjes.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Michael Horn schreef:)xD Leuk maar niks toevoegend.. Je hebt helemaal gelijk, sorry.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik heb de wychwood solace carry all XL.
Alles past er in, zelfs de beetmelders met snag ears en banksticks. Verders heb ik er ook een grote vakken opbergbox in zitten voor het kleinmateriaal Een tasje voor de swingers, een grote pot gelbaits, een stuk of 10 potjes popups verrekijker en nog veel meer troep
Misschien is dat ook een mooie tas om een keer naar te kijken |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Michael Horn schreef:Ik denk ook echt dat ik die ook ga halen. Wel inclusief alle extra boxjes. ik heb hem ook compleet met tasjes gebruikt maar als je er een tackle box in wilt leggen ben je genoodzaakt enkele tassen er uit te halen
|
|
|
|
|
Vandaag met een maat en de auto geweest en een basic fit rugtas werkt echt goed, ipv een drinkfles deed ik aan de buitenkant mijn pva xl pijp. Er ging een navigator accu in, de handcontroller, een tacklebox en mijn ontbijt/lunch. Is zeker 2 keer zo groot als mijn eastpak en de voorvak is groot genoeg voor je lunch en een handcontroller.
Uiteraard is dit handig voor dag sessies, niet voor het grote werk!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.