Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-10-2013(UTC) Berichten: 9
|
Bij deze wil ik me even kort voorstellen op dit forum. Mijn naam is dus Johan en ik woon in Duiven (bij Arnhem), getrouwd en vader van drie karper vissertjes in spe. De oudste twee vissen meestal al met mij mee, vooral ook omdat ik geen vismaatje heb sinds mijn broer het vissen op een heel laag pitje heeft gezet. Mijn vismethode is de afstand visserij en daarin heb ik nog heel veel te leren. Af en toe vang ik wel eens een karpertje maar volgens mij is dat meer geluk dan wijsheid Ik ben er nog lang niet uit wat nu een goede tactiek is en zal dan ook voornamelijk vragen stellen op het forum en niet zoveel nuttigs kunnen bijdragen voor anderen. Als ik wel eens een keer een mening/antwoord heb dan post ik deze natuurlijk,zeker. Hopelijk kan alle info op dit forum mij helpen wat doelgerichter en bewuster te vissen op karper, alle tips en trucs zijn dan ook van harte welkom. Als iemand trouwens "op zoek" is naar een vismaat om regelmatig een sessie mee te vissen dan hoornig het ook graag. Tot zover mijn voorstel ronde.... Gr. Johan
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Welkom! Veel plezier hier op het forum! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Johan op Carpfeeling! Veel plezier op de site!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
hallo Johan, welkom op CF en ik denk dat hier veel dingen staan die je kunnen helpen je visserij naar een hoger level te helpen. Succes en we hopen veel van je te zien en lezen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom op CF |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-8-2013(UTC) Berichten: 110
|
|
Beter 1 karper op de kant Dan 10 runs zonder resultaat |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 69
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Welkom, leuk dat je kinderen mee willen vissen. Zo ben ik ook begonnen, vissen met pa. |
Don't fish for quantity fish for quality |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Johan!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CarpFeeling Johan
Heel erg veel plezier hier en dat we nog maar veel van je mogen lezen!
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-8-2013(UTC) Berichten: 110
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Groeten steven |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
|
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-10-2013(UTC) Berichten: 9
|
Allemaal bedankt voor het "warme" welkom. Ik zal eerst veel inlezen en waarschijnlijk ook wel de nodige vragen stellen. Hopelijk zijn jullie reactie dan no steeds zo talrijk ;-)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.