5 ponder Lid sinds: 3-8-2011(UTC) Berichten: 16
|
ik ben opzoek naar een 2 personen tent waar je veel ruimte in hebt voor een lange sessie . Ik was aan het denken aan de ;
nash titan 2 man Nash double top 2 man of heeft er iemand ervaring met de nash globetrotter ???? Of de jrc quad continental .... .....................
heeft iemand goede ervaring met een van deze of andere tenten
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik zou voor de JRC tent gaan... Nash heeft ook heel goede tenten, maar je betaald veel voor de naam! In mijn ogen is de JRC van even goede kwaliteit voor een lagere prijs De continental heeft zich ook al bewezen de afgelopen jaren.. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-7-2012(UTC) Berichten: 24
|
mijn maat heeft de proline 2 man dome. we kunnen hier gemakkelijk met 2 man inliggen, we houden dan nog genoeg plek over om onze spullen op te bergen. de kwaliteit is goed en hij is gemakkelijk op te zetten.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
titan het beste wat er is op het moment |
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
wil wil wel schreef:titan het beste wat er is op het moment Sluit ik me aan, vrienden van me hadden eerst een armo mk2 was goed tedoen met zijn tweeën . Toen die 2 jaar geleden aan vervanging toe was hebben ze een titan 2 persoon gekocht. In vergelijking met de armo veel meer ruimte en dikker doek. Maar je betaal er ook wel na, maar iets wat goed is betalen de meeste mensen wel wat meer . Bewerkt door de gebruiker dinsdag 16 april 2013 19:56:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-4-2012(UTC) Berichten: 114
Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ehmanns hotspot of pro zone SI2.. top tenten en doen zeker niet onder voor de genoemde tenten hierboven!
grt
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
traper prestige dijk van een tent |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 16-7-2013(UTC) Berichten: 27
|
Heb momenteel de JRC continental en ben supertevreden ! Ik heb deze gekocht omdat ik nooit ga vissen zonder men vismaat ! Deze tent staat recht binnen 5min(als je hem daarvoor goed hebt afgebroken en opgeplooid ) en staat zo stevig als een rots ! De prijs is echt wel duur maar toch blijf ik er tevreden over ! |
PB spiegelkarper : 21,6 kg PB schubkarper : 18.7 Als er vis zit kan je hem ook vangen ! Blijven doorzetten dus ! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.