logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Tim Eelsing  
#1 Gepost : woensdag 9 oktober 2013 20:42:47(UTC)
Tim Eelsing


10 ponder

Lid sinds: 3-6-2011(UTC)
Berichten: 83

Bedankjes: 1 keer
Beste medevissers,

Bij deze bied ik mijn voerboot te koop aan. Ik heb de boot net nieuw opgehaald bij de winkel en enkel 1 keer een test rondje mee gevaren om te kijken of die het daadwerkelijk goed doet.

Het gaat om de vernieuwde versie van de Skarp met de klap-antenne op de afstandsbediening en de kleine opschroefbare antenne achter op de boot. Ook heeft deze vernieuwde versie magneetjes bij de accu klepjes inplaats van de schroefjes.

Ik heb de boot zelf gekocht voor €560,- doe een goed bod en misschien is die voor jou!

De aankoopbon van de winkel krijg je erbij voor garantie mocht je problemen ondervinden!

Mailen mag altijd naar [email protected]

Groet,

TimLike
Sponsor
whitey  
#2 Gepost : donderdag 10 oktober 2013 08:14:47(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Tim Eelsing schreef:
Beste medevissers,

Bij deze bied ik mijn voerboot te koop aan. Ik heb de boot net nieuw opgehaald bij de winkel en enkel 1 keer een test rondje mee gevaren om te kijken of die het daadwerkelijk goed doet.

Het gaat om de vernieuwde versie van de Skarp met de klap-antenne op de afstandsbediening en de kleine opschroefbare antenne achter op de boot. Ook heeft deze vernieuwde versie magneetjes bij de accu klepjes inplaats van de schroefjes.

Ik heb de boot zelf gekocht voor €560,- doe een goed bod en misschien is die voor jou!

De aankoopbon van de winkel krijg je erbij voor garantie mocht je problemen ondervinden!

Mailen mag altijd naar [email protected]

Groet,

TimLike


Hmmm... ik heb dezelfde boot (ja de vernieuwde versie met klapantennes) dit weekend nieuw gekocht bij Raven.nl voor 399.99 euro verzendingskosten INclusief!
Boot stond in hun top 10 promoties en koste bij hen normaal 539,99.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 10 oktober 2013 08:16:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
ronald308  
#3 Gepost : donderdag 10 oktober 2013 10:43:26(UTC)
ronald308


30 ponder

Lid sinds: 24-7-2011(UTC)
Berichten: 790

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Wat is de reden van je verkoop.1 testrondje klinkt mij een beetje ongeloofwaardig in de oren Dus...
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
Tim Eelsing  
#4 Gepost : donderdag 10 oktober 2013 14:57:41(UTC)
Tim Eelsing


10 ponder

Lid sinds: 3-6-2011(UTC)
Berichten: 83

Bedankjes: 1 keer
whitey, je hebt inderdaad gelijk ik heb de boot ook gekocht voor 540,- en die actie van Raven is best leuk alleen hebben maar een bepaald aantal boten liggen.

ronald, ik verkoop de boot omdat ik voor een leuke prijs een navigator kan overnemen van een vriend van me.
met de Skarp heb ik een aantal problem gehad motorisch en het contact met de afstandsbediening en de boot was slecht dus ik heb 2 keer een nieuwe boot kunnen ophalen. Dus vandaar dat ik er maar enkel een rondje mee gevaren heb om hem te testen op bovengenoemde aspecten en nou werkt de boot prima! vandaar dat ik ook de aankoopbon erbij doe voor garantie!
diesel  
#5 Gepost : vrijdag 11 oktober 2013 12:34:43(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gehaald en zeggen dat je geen vertrouwen meer hebt in je boot nadat je 2 x een nieuwe hebt gekregen.....

krijg je al je geld terugLike Like
groet erik
whitey  
#6 Gepost : vrijdag 11 oktober 2013 17:01:52(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
diesel schreef:
terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gehaald en zeggen dat je geen vertrouwen meer hebt in je boot nadat je 2 x een nieuwe hebt gekregen.....

krijg je al je geld terugLike Like


Persoonlijk denk ik dat hij dat nu meteen had moeten doen ipv terug een andere boot mee te krijgen en te testen, denk niet dat de winkelier er gaat op ingaan, hoe eerlijk de klant ook is, en ook niemand gaat er nu nog zeg maar bvb 500 euro voor geven.
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Tim Eelsing  
#7 Gepost : vrijdag 11 oktober 2013 19:36:40(UTC)
Tim Eelsing


10 ponder

Lid sinds: 3-6-2011(UTC)
Berichten: 83

Bedankjes: 1 keer
Ik ben inderdaad na de eerste keer problemen terug gegaan. toen heb ik weer een nieuwe boot gehad met problemen toen was ik der klaar mee en vroeg ik me geld terug. helaas deden ze hier niet aan en konden ze alleen cadeaubon uitschrijven waar ik eigenlijk niet echt op zit te wachten aangezien ik al ben voorzien van een hele visuitrusting.

vandaar dat ik de 2de boot aangenomen heb en hem nu tekoop aanbied.

ik hoef er echt niet de hoofdprijs voor het verlies moet ik maar voor lief nemen. De ritjes van anderhalf uur rijden naar die winkel heen en weer zullen me niet meer redden en winst zal er niet uit komen.

het is maar net wat iemand er voor geeft.
Maxweasel  
#8 Gepost : woensdag 16 oktober 2013 17:36:21(UTC)
Maxweasel


20 ponder

Lid sinds: 17-2-2013(UTC)
Berichten: 203

Bedankjes: 9 keer
Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
Ik had hier begin van de week een privé berichtje voor gestuurd maar nog zonder antwoord, ik vermoed dat deze reeds weg is?
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.