Nieuwe uitzetting Lid sinds: 30-8-2013(UTC) Berichten: 1
|
Wat is Carpox'r een dramatisch slecht water!!! Er zit onzettend veel waterpest met scherpe doorns in het water waardoor je erg veel vis en onderlijn/lood verspeeld. Dit heb ik meerdere keren bij de beheerder (met zijn 1 been) aangegeven, maar hij doet net of hij van niets weet en dat hij geen engels spreekt. Maar als je zegt "do you want to make money" dan begrijpt hij je wel... Ik heb ook ook met andere visser gesproken die vertelde mij ook hetzelfde. De bootjes die je er kan huren zijn van slechte kwaliteit en de stekken zijn totaal niet onderhouden. Het bestand aan vis is dat er vooral kleine zeelt, baarsjes, zonnebaars en snoekbaarsjes op zit. De grootste karper die wij en andere vissers hebben gevangen is 12 pond, de kleinste 3 pond. Met andere woorden ga NIET vissen op dit water. Geef je geld ergens anders aan uit!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Veel meer had hij dan ook niet te melden op het forum.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
B.U.L.L.S.H.I.T. |
Linkloos |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Hier worden we wijzer van Jan d Ik zie uit naar je volgende topic. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Tjah moet je maar niet naar een BTW gaan en gewoon de uitdaging aangaan met openbaar water . |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Te veel bluntjes gerookt denk ik. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hahaha ik kan er wel om lachen. die komt waarschijnelijk toch nooit meer online |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Het is een water met een uitdaging. Ben er zelf geweest dit jaar en kom er zeker nog een keer terug. Domweg ingooien en vangen is natuurlijk wel het mooiste..... |
The Baits |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-8-2013(UTC) Berichten: 110
|
janblunt je naam is verkeerd het moet janblunder zijn |
Beter 1 karper op de kant Dan 10 runs zonder resultaat |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
010carp010 schreef:janblunt je naam is verkeerd het moet janblunder zijn |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 26-1-2012(UTC) Berichten: 45
|
Niks van gemerkt hoor, was er in April en heb er samen met mijn zwager een aantal leuke vissen uitgetrokken. De ene keer loopt het de andere keer niet he? En een vis blijft een vis of hij nou 15 kg is of minder!! sam1979 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Zat je toevallig niet op dat aparte plasje? Daar hebben wij voor de gein 1 hengeltje in uitgegooid en daar vang je achter elkaar kleine schubs en spiegeltjes.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-11-2012(UTC) Berichten: 113
|
sam1979 schreef:Niks van gemerkt hoor, was er in April en heb er samen met mijn zwager een aantal leuke vissen uitgetrokken. De ene keer loopt het de andere keer niet he?
En een vis blijft een vis of hij nou 15 kg is of minder!! ja je heb groot gelijk b maar voor die vissen die jij hebt gevangen hoef ik niet voor daar naar toe die vang ik ook hier achterom is niet negatief bedoelt voor jou he dus vat het niet verkeerd op Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 oktober 2013 00:27:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Ben ik met je eens hoor. De nieuwsgierigheid was doorslaggevend omdat het water relatief onbekend was tot voor kort. Foto´s van volbeschubte spiegels lonkten naar me, maar die zaten er helaas niet bij hahaha!!! Nee wat dat betreft ben ik ook zeker tevreden met de mooie vissen die in ons koude kikker landje rondzwemmen. En je hoeft niet langs Parijs hahaha!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ach boeien ja. De ene regio in NL kent ook meer dikke vissen dan de andere regio. Ieder zijn ding en als degene daar maar van geniet. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 oktober 2013 14:28:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Linkloos |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
Er zwemmen zat grote vissen, heb ze zelf zien liggen. Als je ze niet vangt wil niet zeggen dat ze er niet zwemmen.
|
|
|
|
|
Grote vis, kleinere vis als je het maar naar je zin hebt. De wetenschap dat ze er zwemmen en elke run die je krijgt een dikke bak op kan leveren is toch ook wat waard? En inderdaad in NL zwemt er ook genoeg moois rond. Weet dat ik zo'n 20 jaar terug enorm in mijn nopjes was met een 20 ponder. Zou ik dat nu dan niet moeten zijn omdat er tegenwoordig bijna overal wel een veertiger zwemt. Dacht het niet hoor!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-11-2012(UTC) Berichten: 113
|
ja je moet wel met de tijd mee gaan he anders hoor je er niet bij
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.