CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Is het niet geweldig hoe Lisette en Bianca aan het presteren zijn op het WCC, de dames gaan aan kop en zijn redelijk uitgelopen op de rest. Zou top zijn als het WCC gewonnen zou worden door twee Nederlandse vrouwen. Ik zeg TOP |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Je bent lid sinds:: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ja é, die zijn daar goed bezig, hebben bijna 100 kg voorsprong op het 2de team. Hoelang loopt de wcc eigenlijk ? |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-4-2012(UTC) Berichten: 114
Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
tot zaterdag 16u volgens mij,
trouwens Erwin Krijgsman is op dit moment ook de beste in zijn sectie! En de dames zitten nu bijna op het dubbele van de nr2, dus moet erg veel gebeuren dat ze dit nog uithanden geven!
Zijn toch ook enige en eerste vrouwelijke deelneemsters ooit?
grt
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
130 kg, is gemiddeld daar al gauw tussen de 7 en 10 vissen. Hele zware vissen worden er niet gevangen, met een paar uitschieters. Ik zeg alvast hulde aan de dames want ook zij blijven doorvangen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.