Nieuwe uitzetting Lid sinds: 29-8-2013(UTC) Berichten: 6
|
Weet hier iemand hoe het is om op texel te vissen. Ik vind niks op de visplanner terug wat er nodig is qua vergunning om daar te mogen vissen. Heeft hier iemand ervaring ermee.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Valt er wel te karpervissen op de waddeeilanden? |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Voor de zee heb je geen vergunning nodig. En kwa ander water is daar naar mijn idee niks.
Succes, |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Zeker wel! Bijv. Eierlandskanaal en Roggesloot. Zwemt karper. Verwacht geen dikke vette bakken, maar veelal kleine schubs (3-6 kg). Uiteraard wel een enkele uitschieter. De Roggesloot wordt wel 10+ kg gevangen. Vergunningen o.a. in de Cocksdorp wel te krijgen. |
Linkloos |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 29-8-2013(UTC) Berichten: 6
|
Ok top. Bedankt voor de feedback. Ga lang weekend naar texel en ik heb toch wel mooie plekken gezien op de kaart. Zeevissen ga ik ook misschien nog wel doen maar dan weet ik in iedergeval dat ik mn karperspullen mee kan nemen!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Lodewijk schreef:cocksdorp?? haha
d |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.