CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
We hebben er even op gewacht, maar de eerste "echte foto's" zijn binnen!!! Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik heb ze in huis, en de kosten zijn ongeveer 6 euro voor 5 fuzz haken. In 2 kleuren leverbaar en verschillende maten.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 23-9-2009(UTC) Berichten: 53 Locatie: Harmelen
|
Ze zien er goed uit, zeker het proberen waard.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-10-2009(UTC) Berichten: 23
|
Zien er goed uit, zeker het proberen waard |
|
|
|
|
|
Ik zal binnenkort een artikel op CarpFeeling zetten hoe je dit soort haken zelf kunt maken. Wel leuk voor mensen met een kleiner budget. Zo kun je het helemaal naar je eigen smaak doen. Ik ben er al mee aan het experimenteren geslagen.
Erwin
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2009(UTC) Berichten: 167
|
Dit is inderdaad niet moeilijk om zelf te maken. Erg leuk om te doen ook, en je kan ze dan ook niet even naar je eigen wens maken.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Vandaag even aan't testen geslagen op een ruim bezet water maar, twee hengels met the fuzz en twee op de conventionele manier, Maar helaas de vangsten bleven uit... Geen vergelijkings matriaal! |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
|
Dat is jammer. Volgende keer beter. Jij hebt de Fuzz al gebruikt. Hoe bevestig jij de haak? Je kunt hem namelijk niet met een knottless knot vastmaken en hebt hierdoor geen kantelpunt. Krimpkous wordt ook een stukje lastiger omdat de maraboe tot het oog is gebonden. Erwin Bewerkt door de gebruiker dinsdag 1 december 2009 00:11:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Ziet er gaaf uit =p~ Ben ook benieuwd naar hoe je hem maakt, al zal dat wel een aardig priegelwerkje zijn denk ik. Ik ga ze zeker uitproberen.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 7
|
Zelf maken is makkelijk gewoon een vliegbindsetje kopen met mooie zachte haren en knopen maar. je kan de binding met beleid iets naar beneden drukken vanaf het oog zodat je krimpkous mooi om je oog heen kan krimpen. Je kan ook een microswivel eraan knopen zoals ed ze winnende onderlijn. Dan is de haak meteen mooi gericht en kanteld als een malle. De haak bevestig ik met een polomar knoop of gewoon de knoop die je normaal op je wartel zet. Grtz Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 december 2009 11:49:20(UTC)
|
|
|
|
|
He Fallas
Bedankt voor je reactie. Ook ik maak dit soort dingen met een vliegbindset, alleen is er ook een andere manier dit erg mooi te doen. Hier heb je niets extra's voor nodig (alleen maraboe veren). Dit zal ik binnenkort wel uitleggen op de site.
Tuurlijk kun je een haak gewoon vastknopen, en afdekken met een heel klein stukje krimpkous. Het nadeel vind ik dat een "normale knoop" aan het oog van de haak niet een sterke hoek heeft. Krimpkous zal dan ook snel zijn vorm verliezen.
Het idee met de wartel is een goeie optie!
Erwin
|
|
|
|
|
Nou fallas je haalt de woorden uit mijn mond...
Had het zelf niet beter kunnen vertellen!!!
Goeie tip trouwens van die wartel!!!
|
|
|
|
|
|
Haha...we hebben zo wel erg veel aan jouw rig Edwin!! De mooiste creaties worden naar voren getoverd!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Het ziet er wel heel goed uit en denk dat het wel voordelen kan opleveren op dressuur putten waar wiergroei voorkomt. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
|
Het is vooral het gevoel in de bek die een hoop voordelen gaat opleveren.
karper zal de haak minder snel herkennen in zijn bek, pas als ie gehaakt is!!! |
|
|
|
|
|
Woensdag plaats zullen we op de site laten zien hoe je zelf je fuzz haken kunt maken! Dus koop alvast maraboe veren en je kunt meteen aan de slag
|
|
|
|
|
Vandaag de winter stek maar eens bezocht en zo waar 1-0 voor "the FUZZ"!!! |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
edwinbaaijens schreef:Vandaag de winter stek maar eens bezocht en zo waar 1-0 voor "the FUZZ"!!! pssst... Edwin, was dit succesje niet ook te wijten aan een befaamde rig van je met warteltjes ofz zoiets!! Bewerkt door de gebruiker maandag 7 december 2009 23:07:47(UTC)
|
|
|
|
|
SSSSSSSST.......
Je moet geen slapende vissers wakker maken!
Pieieieieieieieiep!!!!!!!!!!!!! hanguh!!!
Kombineer de goede dingen is het leven en het word een sprookje! |
|
|
|
|
|
Vertel eens Edwin. Hoe bevestig jij de Fuzz haken aan je onderlijn?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.