50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
gister wezen pennen, op eens zaten ze boven te azen een stuk of 8.... heb er eentje kunnen vangen drijvend op de kattebrokken... was wel helaas de kleinste van de groep 12pond, daarna bleven ze wel boven zwemmen maar ze aasden heel voorzichtig en wantrouwig..... heb er geen meer kunnen vangen, heb het zelfs met broodkorst, vlok, boilie, pellets, drijvende nepmais geprobeerd.......... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
De kleinste tot nu toe van dit jaar.... |
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Lief visje Jeroen! ik had er vandaag weer 4. allemaal kleinere vissen maar toch leuk. moest wel eerst even door de brasem heen vissen. na 6 van die platte begon het te lopen.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Hier ook weer 2 visjes erbij.. Ook kleintjes,rond de 10 a 11 pond..
Vis is vis,ben er blij mee! Teller staat nu op 24 vissen... |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-7-2010(UTC) Berichten: 50 Locatie: Drachten
|
Vannacht een sessie op het kanaal. Na veel (materiaal)pech, eindelijk deze beloning!
|
|
|
|
|
mooie vis hoor!, wat woog hij?
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:mooie vis hoor!, wat woog hij? Hij was ietsje zwaarder dan 10kg, dus 20 pond. Al dacht ik mijn recordvis van dat kanaal te drillen...zo'n 20 minuten aan het drillen geweest en toen ik hem schepte meende ik nóg dat hij zwaarder zou zijn, maar nee dus. Desondanks een prachtige vis en ik was zo blij als een kind!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
timvanzanten schreef:Lief visje Jeroen! Ik had afgelopen vrijdag weer zo'n kleine. Wel iets groter, maar kreeg hem niet op de foto zoveel energie zat er nog in........ Het is een knollenputje op een camping en veel bijzonders zit er niet meer in na de wintersterfte want alle grotere vissen zijn kapot gegaan op 1 grassie na van 85 cm. Ook nog ff buiten de camping aan het vissen geweest met de buurman van het veldje die nog nooit buiten de camping een karper heeft gevangenen en wat denk je?? Hij vangt een puntgave schub van 8,5 kg.... Hij verpeelde er ook nog 2!!! Het is hem gegunt en het was een mooie ervaring voor hem incl. een PR. En ik alles uit de kast getrokken en geen aanbeet gehad.... Ben nu weer thuis en ga maar weer achter de '''GROTERE'' aan.... Bewerkt door de gebruiker maandag 26 juli 2010 16:48:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
The Baits |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2010(UTC) Berichten: 99
|
Gelijk maar een vangst van afgelopen weekend tonen(vissen) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 27 juli 2010 11:04:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Dat is een mooie Martin. Lekkere volle buik en mooi in proportie met de rest. |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zeker weten. Ook heel goed om te zien dat er een dikke onthaakmat, weegzak en emmer water klaarstaat! Goed bezig!!!
Gr. Erwin
|
|
|
|
|
Ik had er vandaag weer 4. wederom dit ook ook weer 6 sluimjurken. moet er steeds doorheen vissen wil ik karper vangen!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2010(UTC) Berichten: 99
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Is dat een Aas Voor Karpers Emmer?? Komt me erg bekend voor |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Had er gisteren twee tegelijk :-) Gelukkig kwam er net een andere visser langs die de andere uit het schepnet kon halen. Daarna nog eentje. Alle drie rond de 14 pond.
|
|
|
|
|
Supervissen mannen!
Ik hoop morgenavond weer een visje te kunnen vangen om deze vrijdag met jullie te delen! En vrijdag natuurlijk weer verder knutselen aan de voerboot (check "materiaal & techniek" op het forum).
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ja eindelijk heb ik een ras echte beauty te pakken..zal morgen een foto plaatsen, echt een van de boventste plank zo mooi...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
mooi he... Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Heel erg mooie Frank! dat zijn nog eens volschubs die er mogen zijn! congrats!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.