15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Alles is netjes ingebouwd , net gaan testvaren Boot wou niet vooruit gaan , allebei schroeven draaien zelfde richting uit en motoren draaien op volle toeren
Wie helpt mij hier uit de nood ?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hallo nick je zou eens moeten nagaan of de motor vooruit en achteruit draait het zelfde toerental heeft zoja gewoon van èèn motor de draden wisselen. En je moet natuurlijk ook een links en rechts draaiende schroeven opzitten hebben. MVG Loernzo
|
|
|
|
|
Hoe kan ik zien wat voor schroeven erop zitten ?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Het zijn de originele schroeven las ik op mbforum dus daar kan het niet aan liggen de motoren moeten wel weg vanelkaar draaien naar buitenkant niet naar de binnenkant. Volgens mij als je dat oplost zou het moeten lukken welke motoren zitten er nu in.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
je moet een links en rechts draaiende schroef hebben en ik denk juist dat ze naar elkaar toe moeten draaien naar binnen dus.
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Zo ziet het er nu uit
|
|
|
|
|
Boot vaart erg goed , ben er tevreden van
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
wat heb je nu gedaan dat die wel vooruit vaart?
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
+ en - van rechtse motor omgedraaid
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.