30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hallo Iemand ervaring met de boiliemachines van www.rollycarp.ITZowel de gemotoriseerde als de manuele zie er goed uit voor een goede prijs. Mvg Lorenzo
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik heb ze nu ook gezien en het ziet er op het oog leuk uit voor de prijs. 200,- |
|
|
|
|
|
Ik heb gezien dat deze nu ook in Nederland te verkrijgen zijn kosten met moten iets van 320 euro. het probleem is dat ik vroeger 1 gekocht had van atc-fishing in Belgie was ongeveer dezelfde prijs man wat was dat brol. Ik gebruik hem enkel voor 12mm cilindertjes te draaien .( was voor 20mmboilies bedoeld) MVG Lorenzo
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ja dat moeten we dus niet hebben. Ik ben wel benieuwd naar deze al heb ik een plausibel filmpje op hun FB gezien. Daar gaat de draaier (met de hand) wanneer de worst erop ligt niet constant doordraaien. Hij stopt even draait dan een stuk terug en draait dan pas de bollen dat ze er onderuit komen. Dit doet hij bij elke worst. Het ziet er niet echt handig uit. en dus kan je net zo goed planken nemen. Maar vraag me dan af waarom doet hij dat. En hoe gaat dat dan met de gemotoriseerde? klik hier voor het filmpjeBewerkt door de gebruiker donderdag 26 september 2013 15:47:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
Hallo Patrics Op dat filmje op fb heb ik bekeken het lijkt erop dat het altijd vast kom te zitten op een ander filmpje dat op youtube staat van de manuele gebeurt dat niet. Op youtube staat ook die met motor die draait zonder probleem. Ik zal eens navragen bij de Nederlands firma die ze verdeeld als ze op een beurs te bezichtigen zijn in Belgie of Nederland. MVG Lorenzo
|
|
|
|
|
Ok. Als je meer weet laat het me weten! Mocht ik meer horen zal ik het uiteraard posten hier |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.