Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-5-2010(UTC) Berichten: 11
|
Ik heb ook maar es een printje gemaakt....... Bewerkt door de gebruiker woensdag 21 juli 2010 14:12:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
kingmat285 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-5-2010(UTC) Berichten: 11
|
Kom maar op Rasco met de beelden!!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
stofzuiger-schub net vlak hierna gehaakt werd de schub had ook al een andere onderlijn met boilie in zn bek... Gerben_A heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
zijn mooie pics hoor(karper) |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
netjes rasco volgens my zit / zat jij dag en nacht achter die cam ?? |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
haha nee joh, maar wel steeds op t juiste moment haha
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Het dringt bij het zien van de screenshots van Rasco tot mij door dat de onderwaterbeelden die wij allemaal al een keer gezien hebben op de dvd's, waarschijnlijk uitermate goed geselecteerd zijn. Op de beelden van Rasco zie je een vis recht op het lood knallen, waar een vis op de beelden van een van de dvd's enorm zou schrikken van het lood en de eerstkomende 2 uur niet meer te zien is op de stek. Dit alles met doel de camouflage belangrijker te laten lijken dan die is en zo meer te verkopen?!?!?!?! Misschien een idee om eens zonder rig camouflage te werken (bv. glimmende haken en lood) om te zien of het daadwerkelijk verschil maakt? Bewerkt door de gebruiker donderdag 22 juli 2010 09:21:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Daar hadden Erwin en ik het tijdens het vissen ook over. Rigcamouflage is in ieders ogen superbelangrijk. In dit heldere water ziet deze karper het lood aan voor iets eetbaars, terwijl er nog een onderlijn van een andere visser in z'n bek hangt! Ook van de rest van de montage lijkt de vis niet te schrikken. Bewerkt door de gebruiker donderdag 22 juli 2010 20:21:37(UTC)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
zelfs tijdens het ingooien, wat niet altijd in één keer goed gaat, blijven ze gewoon op de stek hangen. En er heerst hier zeker dressuur....
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
denk dat we hier ook te maken hebben met een kwestie van vertrouwen. de vissen worden nu al dik een maand gevoerd. toch ben ik het helemaal met je eens Julien, het is uniek te noemen dat een karper die zelfs nog een rig in zijn bekt heeft, zo snel weer vertrouwd gaat azen terwijl de montage er zichtbaar bij ligt!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mijn meissie met de 22 ponds split tail die al een paar weken rondhing op de stek! Klasse lieverd!! Prachtige vis Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Super he! Gefeliciteerd!! Dit is de vis op 3 juli 's ochtends aan het azen. Echt toevallig dat deze vis er nu uitkomt, we hadden het er gister nog over Erwin hahah. Geweldig toch! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 23 juli 2010 23:26:49(UTC)
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-7-2010(UTC) Berichten: 10
|
mooie 20er! verschil moet er zijn he Erwin haha. Congrats Anjetha top.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
|
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mooie foto's van je meissie met een karper |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
super joh! Dat is nummer 2! Ook weer supermooie foto's! Altijd leuk om eem dame met een vis tezien! Super gedaan! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Gefeliciteert met je eerste karper Anjetha! Mooie foto's!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
klassiek geval van 'de vis gaat voor het meisje' gefeliciteerd Anjetha Bewerkt door de gebruiker zaterdag 24 juli 2010 03:23:36(UTC)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zeker weten dat de vis voor het meissie gaat... Anjetha heeft wel een zwaarder karper gevangen dan Erwin........... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.