15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
ik hoop dat er mensen zijn die me aan informatie kunnen helpen over dit water. ik woon er in de buurt en zou erg graag een x willen vissen. ik heb gehoord dat er ook een 2tal steuren in zwemt is dit waar? |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Het stadspark is een water wat je moet leren kennen. Er zitten leuke vissen op maar het bestand is in mijn ogen niet heel groot meer. Probeer het gewoon maar eens. Dat van de steuren is niet correct. Succes |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
oke ja was wel van plan het te proberen als je niet probeert vang je nooit wat he. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-9-2013(UTC) Berichten: 18
|
Zoals Ronald al zegt het is een moeilijk watertje Maar er zitten hele leuke karpers in. Vooral in het kleine gedeelte word redelijk gevangen Die zit wel vol met water planten dus als je je vangst wilt Landen moet je een bootje meenemen Gr johan |
Een dag niet gevist is een dag niet geleeft |
|
|
|
|
beschik jammer genoeg niet over een bootje. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.