logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ronald kingma  
#1 Gepost : dinsdag 17 september 2013 22:00:09(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Dag medeforummers,

Hebben sommigen van jullie ervaringen opgedaan op het Heeresmeer in Oude Pekela. We vinden dit een interessant water en zouden daar graag eens wat tijd in investeren. We weten van de uitzetting daar in 2012 maar het water op zich kennen we niet tot nauwelijks. Nou is mijn vraag of iemand zijn ervaringen wil delen m.b.t. bepaalde stukken van dit water. Ik hoef geen stek info natuurlijk maar gewoon wat ervaringen horen van mensen die daar reeds hebben gevist. Graag zou ik wat horen via een pm.

Alvast bedankt,

Ronald Like

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Sponsor
Aces  
#2 Gepost : dinsdag 17 september 2013 22:05:16(UTC)
Aces

5 ponder

Hallo

Persoonlijk ben ik ook erg geïnteresseerd in het Heeresmeer tussen Pekela's en Veendam.
Over welke uitzet heb jij het dan Ronald?
heb er al eens rondgelopen,maar hoor niet veel mensen over dit water.
gr Johan

Edit
ik heb net via een filmpje gezien
dat er rond de 100 zijn uitgezet toen

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 september 2013 22:13:37(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Een dag niet gevist
is een dag niet geleeft
ronald kingma  
#3 Gepost : woensdag 18 september 2013 11:18:56(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Daarom ook een beetje mijn oproep, woon er vlakbij maar hoor of zie er eigenlijk niets over. Misschien wel bewust, snap ik dan ook wel. Maar nogmaals ik zou graag wat ervaringen horen. En natuurlijk kan dit gewoon via pm als je wel wat kwijt wilt maar niet openbaar. Like

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
popp96  
#4 Gepost : donderdag 19 september 2013 18:28:01(UTC)
popp96

15 ponder

Nederland

ik heb gehoord dat het vis wat er zit moeilijk te vangen is en alleen leeft van kreeftjes daarzo.
heb plezier in je visserij dan komt alles goed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.