25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
hallo,
na het zoeken van een warmte pak is mijn oog gevallen op de "tundra" van trakker dit is een warmte pak. nou is mijn vraag wie van jullie heeft ervaring met dit pak. is dit pak waar voor je geld of moet je het absoluut niet kopen en waarom dan?
MVG Jori Aarts |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik. is het geld zeker waard. maar heb nu een nash pak en moet zeggen dat ik met dat ding rustig over de noordpool kan lopen. alleen is ie een stukkie duurder.
waar je ook is naar kan kijken zijn die pakken van jvs geloof ik. goeie dingen en niet duur |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
ja die dingen van jan van schendel hoef ik niet, wil en warm, en gecamoufleerd pak met kwalieteit. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ik heb al jaren een sunridge echt waar voor je geld, alleen hij is niet in camou. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
ja ik haal wel sowieso een groen/bruin camouflage pak, want ik doe namelijk veel pennen korsten en snoeken op heldere wateren en als je dan met een fel blauw pak daar staat schrik de vis veel eerder. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
jori schreef:ja ik haal wel sowieso een groen/bruin camouflage pak, want ik doe namelijk veel pennen korsten en snoeken op heldere wateren en als je dan met een fel blauw pak daar staat schrik de vis veel eerder. ik gebruik al 4 jaar het pak van JVS. vang gewoon metersnoeken, meter + graskarpers, en dertigers op het pennetje. wat praat je nou onzin man ??????? het is misschien je mening dat de vis eerder schrikt. maar in werkelijkheid ligt het dus toch even iets anders. ! deel wel de mening dat een groen of bruin pak mooier is. succes met het zoeken naar een geschikt pak. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
wie weet hoeveel vis je mis loopt door felle kleding...
ik vis ook vaak op wateren waar je niet op mag vissen en daar is camouflage kleding ook ideaal. maar ook omdat ik van menig ben dat op heldere wateren een camouflage pak minder vis af schrikt en ook omdat een camo pak mooier is.
maar is dit pak het geld waard de trakker tundra,
wie heeft er ervaring met dit pak |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
als ik hier vis zie liggen onder de takken en ik loop er voorbij in me groene pakkie dan zwemmen ze ook weg.......... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:als ik hier vis zie liggen onder de takken en ik loop er voorbij in me groene pakkie dan zwemmen ze ook weg.......... Dat kom niet door je pakkie wat je aan heb Lodewijk d |
|
|
|
|
|
wat denk jij van trillingen en bewegingen, maar ik ben er zeker van dat een vis eerder schrikt van een blauw dan een groen pak.
maar dat was niet mijn vraag mijn vraag was.
wie heeft dit pak en is dit pak het geld waard? |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hey Jori ik heb zelf het Tundra pak van Trakker en het bevalt mij uitstekend Het is waterdicht en lekker warm en zit comfortabel.
|
|
|
|
|
Mijn collega heeft hem en die is echt tevreden. Hij zegt dat het je geld echt waard is. |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-6-2012(UTC) Berichten: 48
|
Is een super pak, als het nog niet echt koud is kan je de fleece er uit ritsen en die aan doen, of de jas apart. Bij vriestemperaturen doe ik ze beide aan. Het enige wat ik ondervind is dat er soms condensatie komt in de broekzakken. Het is zen geld zeker waard!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.