logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
carp1996  
#21 Gepost : maandag 19 augustus 2013 12:54:40(UTC)
carp1996

20 ponder

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
http://www.koopmanhengelsport.nl/
gratis bezorging vanaf 50,-
NielsDB  
#22 Gepost : donderdag 5 september 2013 18:11:12(UTC)
NielsDB

5 ponder

jeffrey_karpers schreef:
Bestel woensdag avond om 7 uur tot 12 uur spullen bij raven en dan krijg je 20% korting op je artikelen en boven 50 euro gratis verzending weet niet of dat meetelt met die avond verkoop

Dit dacht ik dus ook.... die koopavond was mijn laatste aankoop ooit daar!

Had o.a. een SPOD hengel + spod molen gekocht via internet...

Heb sinds zaterdag eindelijk de molen ontvangen. Deze was naar een totaal verkeerd adres verzonden ( toevallig zelf nog achter gekomen ook) . Kun je meermaals mailen na lang wachten uiteindelijk gekomen. Dan durven ze eerst nog vragen waarom je de molen zogezegd in retour doet... was je niet blij met de aankoop? (ze geven gewoon het verkeerde adres aan de koerier door....)

De hengel weer een ander verhaal die hadden ze nog appart verzonden... krijg ik een gewone warrior S 3LB ipv de spod aan. Oké ik bellen ze gingen een koerier sturen voor retour... daar kan je dan een week later nog eens voor mailen hoe het zit of ze dat nog gaan doen. Sturen ze die op een dag zonder iets te laten weten, gelukkig kon mijn moeder die nog meegeven. Ondertussen is de hengel verloren in de grote soep daar bij raven. Willen ze een bewijs dat ik de hengel verzonden heb ( de koerier heeft dit niet gegeven aan mijn ma )... Hopelijk versturen ze de SPOD-hengel ooit want ze hebben hun centjes natuurlijk...

Het verhaal vandaag bestellen morgen thuis moet je dus niet altijd geloven... ben ik de enige met deze ervaringen bij raven ?
Maxweasel  
#23 Gepost : donderdag 5 september 2013 19:39:56(UTC)
Maxweasel

20 ponder

Bedankjes: 9 keer
Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
Elke winkel zal hier en daar wel eens een steek laten vallen, en hoeveel meer klanten je hebt, hoeveel meer steken je laat vallen, maar procentueel gezien volgens mij bij Raven niet meer als op een ander.
Zowel ik als zo goed als al mijn vismaten hebben al verschillende bestellingen bij Raven achter de rug, steeds het juiste materiaal, op de correcte termijn en het juiste adres geleverd.
NielsDB  
#24 Gepost : donderdag 5 september 2013 20:59:01(UTC)
NielsDB

5 ponder

Uiteindelijk zal het wel goedkomen.. Dinsdag versturen ze normaal de goede hengel.. Hopelijk naar het goede adres. Het is uiteindelijk wel frustrerend dat er gebeld en continu mails gestuurd moeten worden omdat hun systeem zo een soep is ( geven ze zelf toe).. En zo lang moeten wachten op spullen die op voorraad zijn zuigt ook als je er op wacht Knipoog
whitey  
#25 Gepost : donderdag 5 september 2013 21:01:05(UTC)
whitey

45 ponder

Man
België

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
http://hertog-hengelsport.nl

3 hengels besteld, 5 euro verzendkosten naar België, doch bij inschrijving nieuwsbrief krijg je een kortingscode van 5 euro.
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
010carp010  
#26 Gepost : zaterdag 7 september 2013 00:15:21(UTC)
010carp010

15 ponder

jeffrey_karpers schreef:
Bestel woensdag avond om 7 uur tot 12 uur spullen bij raven en dan krijg je 20% korting op je artikelen en boven 50 euro gratis verzending weet niet of dat meetelt met die avond verkoop

had die woensdagavond spullen besteld en heb het netjes de vrijdag erna bezorgt gekregen
Beter 1 karper op de kant
Dan 10 runs zonder resultaat
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.