50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
weet iemand waar je massieve banden kan kopen voor een trolley Ik heb hier een trolley met van die luchtbanden met rode velg Bij mij klappen ze bijna om niets pomp ze tot 1,8 bar
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 30-7-2013(UTC) Berichten: 40
|
Van Cranebroek in Schijndel wellicht? Bewerkt door de gebruiker dinsdag 27 augustus 2013 09:33:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Vissen is meer dan vangen alleen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik heb er bij mij van die volle banden voor een kruiwagen op gemonteerd, kan je in elke doe het zelf zaak kopen |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-8-2013(UTC) Berichten: 28
|
Hoi, Misschien herken je het onderstaande verhaal al, maar wilde het toch even kwijt. Ik heb jaren voor mijn werk met kruiwagens gelopen, die hadden allen luchtbanden, die kruien goed, zeker als het zand wat muller wordt, je hebt meer draagoppervlak met een lucht gevulde band. Een massieve band gaat weliswaar niet lek, maar loopt voor geen meter, door zijn massieve vorm heeft hij in tegenstelling tot de luchtband veel minder draagvlak en graaft zichzelf in ( geloof me, dat wil je niet ) je duwt als het waren met een massieve band door het zand heen ipv dat deze er lekker overheen rolt. Dit weet ik uit eigen ervaring, mijn baas was ook over gestapt op massieve banden ..... wat hebben mijn collega's en ik lopen vloeken zeg. ik heb zelf niet zoveel druk in de band, hoe platter hoe beter ( dan spreek ik voor mezelf ) met teveel lucht geen draagvlak. Groeten Arno Bewerkt door de gebruiker zaterdag 31 augustus 2013 14:11:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
@hebbus001: bedankt voor deze straight to the point uitleg! zo moesten er meer zijn! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Ron, kan je er geen schuim in laten spuiten bij een bandenzaak? Zo blijft er veerkracht in maar gaat niet meer lek. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.