30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hé lui,
Maat van me is net verhuisd van Groningen naar Zwolle (Stadshagen noord). Beetje kort dag, maar morgen willen we even met de pen op pad in Zwolle. Het liefst willen even makkelijk een visje vangen. Zijn er aanraders bij welke watertjes we zeker even moeten kijken? Voor morgen zal het met de pen zijn maar tips voor statisch vissen, of wat serieuzere wateren in de omgeving zijn ook welkom!
Alvast bedankt :-)
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ruimzicht als er plek is. als je bij de prullenbak staat dan rechts aan de overkant bij die grote boom. helemaal links in e kom is het ook leuk. gegarandeerd een visje |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Inmiddels weer terug, helaas jouw bericht niet meer optijd gelezen. Eerst bij dat plasje gekeken naast de milligerplas. Daar stond net iets teveel wier langs de kanten om leuk te kunnen pennen. Daarna bij de dobbe plas geprobeerd. Wel karper gespot, en aanbeten gehad maar niets kunnen verzilveren (nouja genoeg witvis maar geen karper). Tot slot nog even geprobeerd bij datkleine plasje daar vlakbij maar ook daar niets kunnen vangen. Helaas een visloos dagje :(
|
|
|
|
|
die plas naast de milliger is de ruimzicht............ geen vis gespot daar???
dobbe is leuk maar meestal word er gevangen rond het eiland. en dat kleine plasje in de buurt??? in holtebroek toevallig net naast die drukke weg??? ken nog wel leuke watertjes. anders moet je me maar een keer een pb sturen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Weet je zeker datbdat ruimzicht is? Volgens maps ligt er iets verderop nog een klein plasje die beter bij je omschrijving past volgens mij. Bij dit plasje stonden al 4 tentjes (2 koppels) en de overige plekken stonden vol met wier. Bij dobbe zaten we aan de overkant, tussen de lelies. Erg ondiep maar er zat wel vis. Stuur je wel even een pb!
|
|
|
|
|
naar mijn weten heb je verder geen plas meer naast de milliger?? |
|
|
|
|
op maps zie ik aan die wg (ruimzicht) nog een klein watertje liggen, maar weet niet of t in de praktijk bevisbaar is. Dat plasje waar ik ben geweest zat meteen aan de andere kant van de weg naast de Milligerplas
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.