CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Niet alle mosselbanken zijn geschikt
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
HOOGEVEEN - Maandagmiddag sloegen vissers in de Hoogeveense Vaart een motorfiets aan de haak. Ze vertrouwden het niet en omstanders belden de politie. Samen trokken ze de vangst op het droge. Het bleek een met mosselen begroeide Kawasaki-motorfiets te zijn die al geruime tijd in het water had gelegen. De motor is waarschijnlijk gestolen. Foto: André Weima Fotografie Bewerkt door de gebruiker donderdag 29 augustus 2013 21:06:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooie vangst! Denk dat je niet wilt weten wat er allemaal op de bodem van onze kanalen ligt... |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Dus ipv voor voeren gewoon een kawasaki in de plomp gooien. Ben wel benieuwd of de mosselen net zo merkgeil zijn als de karpervissers Zullen ze ook op een honda zitten? |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
Ik vraag me wel af hoe je kunt weten dat je een motorfiets aan de "haak geslagen" hebt. Volgens mij verplaats je dat ding met een karperstok geen milimeter. |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Sander Bierglas schreef:Ik vraag me wel af hoe je kunt weten dat je een motorfiets aan de "haak geslagen" hebt. Volgens mij verplaats je dat ding met een karperstok geen milimeter. Dat vraag ik mij eigenlijk ook wel af |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Niet alle mosselbanken zijn geschikt
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.