CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
alles moet weg wegens stoppen met hobby
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Het is dat ik net een hoop heb uitgegeven, mooie spullen voor een leuke pijs!
Maar waarom ga je er mee stoppen/doe je alle spullen weg? Mijn ervaring is toch wel dat je daar waarschijnlijk spijt van gaag krijgen!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Johan Krenger schreef:Het is dat ik net een hoop heb uitgegeven, mooie spullen voor een leuke pijs!
Maar waarom ga je er mee stoppen/doe je alle spullen weg? Mijn ervaring is toch wel dat je daar waarschijnlijk spijt van gaag krijgen! Ik kan het weten! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Ik weet ook wel dat ik spijt ga krijgen
Mijn gezin gaat en ik heb geen plezier meer in het vissen op karper En als ik ging ving ik wel leuke vis maar het geld kraantje is dight Omdat de vriendin zwanger is van de 2 de
In de toekomst wil ik wel weer aan karper vissen denken maar nu zijn Eersy mijn 2 klijntjes belangrijket
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
Kan je niet beter je spullen gewoon op zolder op bergen,en als je weer tijd heb de spullen weer van zolder af halen. Zo krijg je er geen spijt van. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
alles weer opnieuw aanschaffen is veel duurder lijkt me, denk nog even goed na |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:alles weer opnieuw aanschaffen is veel duurder lijkt me, denk nog even goed na Dat is zeker waar dat alles te duur is maar het geld hebben wij nodig voor de kinderkamer en dat gaat toch voor Enaangezien we ook net verhuist zijn is Aardig het spaargeld op als je er plots aghter komt dat je vriendingszwager word Dan moet je toch oets bedenken
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 30-7-2013(UTC) Berichten: 40
|
Zonde van de spullen, maar veel belangrijker Gefeliciteerd! |
Vissen is meer dan vangen alleen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Geen losse verkoop zeker? |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Oh oke Vinnie, dan wens ik jullie veel gezondheid en geluk als gezin. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
Van de week ook al gevraagd of ie aan losse verkoop deed maar deed die niet. Hele set verkoop je nooit in 1 keer
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Jelle klein falckenborg schreef:Van de week ook al gevraagd of ie aan losse verkoop deed maar deed die niet. Hele set verkoop je nooit in 1 keer En waarom niet? Als de set prijs gunstig is en je hebt het geld liggen voor de aanschaf, waarom niet? Snap best dat hij niet zit te wachten om al het kleinmateriaal in losse verkopen te verkopen!
|
|
|
|
|
Doe een bot op bepaalde dingen zou ik zeggen en dan wil ik wel kijken wat ik kan doen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Wat wil je voor het hele voer pakket? gewoon al het voer wat je hebt inclusief pop ups. Die kan je zeker als set los verkopen lijkt mij? PM me maar even
|
|
|
|
|
Doe een bod
Popups zijn nieuw Bieden maar zou ik zeggen
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Krusha en hangers voor 30 euro |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Als het goed is komt de beste man morgenochtend alles brengen super blij! Jelle klein falckenborg schreef:Van de week ook al gevraagd of ie aan losse verkoop deed maar deed die niet. Hele set verkoop je nooit in 1 keer Aan mij wel heb bijna alles binnen de vishobby al maar dit is toch een leuke aanvulling. Doe het voornamelijk voor het voer/kleinmateriaal en de hengels! Bewerkt door de gebruiker donderdag 29 augustus 2013 00:32:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
Michael Horn schreef:Als het goed is komt de beste man morgenochtend alles brengen super blij! Jelle klein falckenborg schreef:Van de week ook al gevraagd of ie aan losse verkoop deed maar deed die niet. Hele set verkoop je nooit in 1 keer Aan mij wel heb bijna alles binnen de vishobby al maar dit is toch een leuke aanvulling. Doe het voornamelijk voor het voer/kleinmateriaal en de hengels! Haha. Daar heb ik zaterdag een mail over gestuurd, hengels niet dan. Maar wilde hij toen nog niet los verkopen.. Veel plezier er mee
|
|
|
|
|
@ Vinnie, dus alles verkocht? |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
alles moet weg wegens stoppen met hobby
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.