15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ja dat ga ik ook proberen. Enige probleem is Dat iedereen dat al probeerd en alleen zij vangen! Je moet alle berichten is te goei lezen. Dat is wat ik in begin zeg. Wat wij of ik ook doe( zelfde lengte, Veel voeren weinig voeren,met of zonder Pva , ...) Ze zijn altijd in hun voordeel. Grtz
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Nicky schreef:Ja dat ga ik ook proberen. Enige probleem is Dat iedereen dat al probeerd en alleen zij vangen! Je moet alle berichten is te goei lezen. Dat is wat ik in begin zeg. Wat wij of ik ook doe( zelfde lengte, Veel voeren weinig voeren,met of zonder Pva , ...) Ze zijn altijd in hun voordeel. Grtz
Als eerste: ik moet helemaal niets. Maar je hebt nergens duidelijk aangegeven dat je het ook op 40 meter geprobeerd heb. Wellicht wel bedoelt, maar schrijven is niet je sterkste kant lijkt het en dan kan het onduidelijk overkomen. Maar suc6 verder want ik denk dat je er zonder mij ook wel uitkomt.. Bewerkt door de gebruiker zondag 25 augustus 2013 13:29:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ze proberen je alleen maar te helpen Nicky. En als jij alles al geprobeerd hebt dan houd het toch op en is om tips vragen zinloos?
Probeer 't nogmaals bij de gene die altijd winnen.
|
|
|
|
|
Weet da het voor te helpen is... Betaine nog niet geprobeerd weet da het bij cc moore In vloeibare vorm te krijgen is. Wat zou je er bij proberen?
Groeten
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
CC moore liquid betaine is volgens mij niet groen. Het kan wel gebruikt worden voor meerdere dingen: soaken van bollen ,stickmix,door particels heen enz.
p.s. als het fel groen is kan het ook nog de green hell serie zijn van Proline. Die bollen geven zowat licht in het donker.
|
|
|
|
|
Naar het schijnt worden hun. Dumbels gemaakt door Watersporcentrale de zutter in Genk . Ma ja kan blijven Zoeken ... Er zijn zoveel vloeistoffen en met groen kleurstof Krijg je alles groen dus. Of ze maken zelf hun dip met flavour Wat in de bol zit! Mss green lipped mussel of green zing mss . De zutter heeft ze allebei in hun assortiment.' Grtz
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.